Minä taas häpesin silmät päästäni joulujuhlassa...

• Viestiketjun aloittaja en käy kyllä missään nuiden lasten kanssa enää!
  • Ensimmäinen viesti
en käy kyllä missään nuiden lasten kanssa enää!
Miksi aina tuntuu,että omat lapset on ainoot jotka ei osaa käyttäytyä?Vaikka huusi ja juoksentelihan siellä monen muunkin lapset,mutta tuntuu vaan niin ärsyttävälle,kun omat lapsetkin alkaa semmoista shouta vetämään.Eikä voi uskoa kun sievästi sanoo ja kieltää,eikä yleisessä juhlassa kovin viitsi ääntäkän korottaa että uskovat.Piti tuon nuoremman kanssa jo lähtee eteisen puolelle puhumaan ja hain jo ulkovaatteetkin valmiiksi,että nyt me lähdetään kun et kerta osaa käyttäytyä.En vaan osaa katsoa läpi sormien omien lasten riekkumista,vaikkei toisten vastaavat toiminnat häiritse ollenkaan.Tuntuu,että tais kyllä olla vähään aikaan viimeinen reissu mihin yhdessä lähdetään.Nykyään aina samanlaiseen päättyy kaikki menot.Tyttö parkuu,että minä lupaan,että osaan olla kunnolla ja sitten ei kuitenkaan.Kasvais jo isommaksi,tuo kolmevuotias!

Tulipa sekava,mutta sainpaan purkaa tuntojani.Ärsyttää vaan nii ,kun on taas vähän rajojen kokeiluikä jollakin menossa... Oisko jollain vertaistukea tai lohdutusta tai mitä vaan...

ap
Kiitos vastauksista!Ei taideta sitten olla ainoita.Miksi vaan just silloin kun omat on ihan riiviöitä niin tuntuu,että toisten lapset on ihan super-kilttejä ja itse on ihan kökkö äiti kun ei kuria saa? Juu,ja NUO KAUPAREISSUT...VOIH...ONNEKSI PÄÄSEN NYKYÄÄN USEESTI KÄYMÄÄN YKSIN! oho tuli isoilla vaikken tarkottanut.

ap
No sitä aikaa odotellessa...miksei se jo tule? Oikeesti,alan kohta ymmärtää niitä vanhempia jotka antavat lastensa käyttäytyä miten sattuu.Kun muuten saa aina olla tappelemassa,eikä sillä ole seuraavaa kertaa ajatellen mitään vaikutusta!No kaipa nuo jotakin oppii...ainakin sen miten äidin saa raivon partaalle...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No sitä aikaa odotellessa...miksei se jo tule? Oikeesti,alan kohta ymmärtää niitä vanhempia jotka antavat lastensa käyttäytyä miten sattuu.Kun muuten saa aina olla tappelemassa,eikä sillä ole seuraavaa kertaa ajatellen mitään vaikutusta!No kaipa nuo jotakin oppii...ainakin sen miten äidin saa raivon partaalle...
Minkä ikäisiä sun lapset ovat?

Muoks, siis 3 vuotta..onko muita?

Yhteistyössä