Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se lahjan antajahan on se hyväntekijä, joka on rahaa lahjoittanut vaikkakin jonkun toisen nimissä. Siksi en oikein ymmärrä sitä lahjana. Jos todella haluaa auttaa niin sen rahan voisi lähettää omissa nimissään ja lisäksi antaa kaverilleen joku henk.kohtasempi lahja tai olla antamatta lahjaa. Riippuu ehkä vähän ihmisestä ja tilanteesta, mutta välillä tuntuu, että se lahjan antaja haluaa kiillottaa sillä omaa sädekehäänsä. :ashamed:
Jonkun elanto voi olla kiinni siitä vuohesta ja te ämmät marisette täällä kuin 5vuotiaat että mulle kaikki heti nyt!
Materialistinen ihminen ei saa autuutta kuoleman jälkeentässä sen näkee miten mammat täällä opettaa lapsiaan materialisteiksi..
Ihan ajatuksella sitten luit koko ketjun ja tähän nerokkaaseen lopputulemaan tulit.![]()
Vaikka sitten niin. Itse sijoitan prioriteettiasteikollani tyttöjen peruskoulutuksen ensisijaisen tärkeäksi, koska sillä on niin monia hyviä vaikutuksia: sen avulla lievitetään köyhyyttä, hillitään väestönkasvua ja vaikutetaan seuraavan sukupolven tyttöjen koulutukseen.
Lahjoittaisin rahaa myös suomalaisten tyttöjen peruskoulutukseen, elleivät he olisi jo yleisen oppivelvollisuuden ja ilmaisen koulujärjestelmän piirissä.
Kyllähän noilla avustuksilla varmaan hyvän omantunnon saa ostettua. Sääli sinänsä, että nämä avustukset nimenomaan takaavat sen, että kehitysmaat pysyvät kehitysmaina. Omaa nenää pidemmälle ei viitsitä miettiä.
Jonkun elanto voi olla kiinni siitä vuohesta ja te ämmät marisette täällä kuin 5vuotiaat että mulle kaikki heti nyt!
Ajatelkaas kaikki nyt ihan ite?
Ap:llä on ruokaa,on vaatetta,on lämmintä kotona ja sateen/tuulensuoja, on sähköt ja juokseva puhdas vesi, on saniteettitilat ja mahdollisuus peseytyä.
Ap:llä ei ole pelkoa raiskauksista,raskauksista,muuten vaan kuolemasta jne...
Kun sillä tutulla/hutsilla ei ole välttämättä edellämainituista asioista mitään.
Paitsi jatkuva nälkä,kylmyys,jano,likainen olo jne...
Alkuperäinen kirjoittaja vähän samaa mieltä kuin ap;22668235:siis että pikkulapsiperheen pitää ilahtua kun saa suklaalevyn sijasta vuohen jossain kaukana? ja se on lahja ?
Jopas on taas ihmeellisiä ihmisiä... Mun tyttö (8 vuotias) sai viime jouluna kummiltaan lahjaksi tämmöisen "epäitsekkään" lahjan josta tuli mulle ilmoitus e-mailina, näytin sen tytölle ja kerroin mistä kyse, hän oli oikeasti tosi iloinen. Sanoi vielä että eihän hän edes olisi tiennyt osotetta minne laittaa sen lahjan, onneksi kummi on niin viisas että laittoi hänen puolestaan![]()
Kannattaisi ehkä oikeasti tutustua tuon pyyteettömän avustamisen vaikutuksiin ennenkuin alkaa kiukuttelemaan.