Minä ns. toinen nainen

  • Viestiketjun aloittaja Pettäjä
  • Ensimmäinen viesti
Pettäjä
Mistä siis tietää pettääkö mies...??

1. Paljon yllättäviä menoja
2. Ilmestynyt uusia harrastuksia
3. "tuoksuu" puhtaalle tilanteissa joissa ei aiemmin ole tuoksunut..
4. Epämääräisiä viestejä ja puheluja...
5. Poissaolevan oloinen..
6. Voi puhua unissaan ja kutsua sinua "väärällä" nimellä...

Näin esimerkiksi... voi olla... Vaikea sitä sanoa...

Poikkeuksena minun toisen naisen osaan on se että nykyisin tämä ns. oikea vaimo tietää minusta ja olemassaolostani...
 
pettäjä
Tiedän sua loukkaavani... mutta teen sen minkä teen...
Ja joku sitäpaitsi kysyi mistä voi epäillä niin minä nyt annoin sitten esimerkkejä mistä voi nähdä... käykö mies vieraissa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2004 klo 18:37 Petetty kirjoitti:
miten kehtaat...? En voi ymmärtää miten voit tehdä jotain tuollaista.
Just näin.....miten kehtaat rikkoa toisen perheen.!!!!!!!!!!!!! \|O \|O \|O Sinua pitäisi vetää turpaan ja kunnolla...myös tuota miestä!!!!!!!!!!!!!!
 
viima76
Voi kuulkaa, kukaan ei ole täydellinen! Joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven! En kylläkään ole uskovainen.. Ainakin joku uskaltaa kertoa rehellisesti sen mitä on! Eivätkä asiat ole aina niin mustavalkoisia..
 
pettäjä
Kiitos sinulle viima... tai jotain..vaikken taida olla kyllä mikään suosikki tällä hetkellä... :/
Mutta tämä on minun elämäni...ei teidän.... :) :)

Jokainen tyylillään....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2004 klo 19:43 viima76 kirjoitti:
Voi kuulkaa, kukaan ei ole täydellinen! Joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven! En kylläkään ole uskovainen.. Ainakin joku uskaltaa kertoa rehellisesti sen mitä on! Eivätkä asiat ole aina niin mustavalkoisia..
varmaan kukaan ei väitä olevansa täydellinen mutta että pettää ja hajottaa toisen perheen tahallisesti :/ Taitaa asiat olla joillekkin liiankin värikkäitä..
 
pettäjä
Jos minä olen perheen rikkoja niin mikä se mies sitten on?? Syytön??? Väkisin matkaan kaapattu... Kaksi meitäkin on tässä suhteessa.... Vaikka mies onkin toisen kanssa "virallisesti" :whistle: :whistle:
 
viima76
Kukaan meistä ei tiedä mitä tän jutun taustalla on.. Entäs jos miehen perhe on ollut hajalla jo ennen suhdetta? Jos miehen vaimo on joku aivan kaame nalkuttava akka ja mies on ottamassa siitä eroa? Todellakin, elämä voi olla aika värikästä! :p
 
Ootko miettinyt miksi mies sun kanssa pettää? hakeakseen vaan vaihtelua elämäänsä? Olen henk.koht sitä mieltä että mies tekee väärin, teitä molempia naisia kohtaan. Toi on varmasti jokaiselle hirmu kuluttavaa, tosin en tiedä miten vakavissasi olet ko. henkilön kanssa? pidätkö itsekin vain hauskaa? no, kuka sitä tietää mikä tilanne kenelläkin perheessään on, motiivit pettää, jättää tai jäädä, kuka niistä loppupelissä tietää ja kuka vetää höplästä ketäkin?! :x
 
toinen pettäjä
En nyt tiedä, vetääkö kukaan ketään höplästä. Kun aikoinaan sinkkuna harrastin seksiä ukkomiesten kanssa, pääasia oli se, että he eivät jääneet roikkumaan. heidän kanssaan pystyi pitämään hauskaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2004 klo 20:51 toinen pettäjä kirjoitti:
En nyt tiedä, vetääkö kukaan ketään höplästä. Kun aikoinaan sinkkuna harrastin seksiä ukkomiesten kanssa, pääasia oli se, että he eivät jääneet roikkumaan. heidän kanssaan pystyi pitämään hauskaa.
Aivan, et ollut se ns. toinen nainen vaan ehkä yksi monien joukosta, joka oli saatavilla!
 
Sähän oot sitten samanlainen "auttaja"kuten kaverini ex-miehellä oli tälläinen naikkonen joka sit loppujen lopuksi "armosta"soitti kaverille ja kerto et kuinka mukava mies sulla on kun pettää,"halusin vain auttaa"sanoi.
 
toinen pettäjä
Nainen, joka oli saatavilla :D :D

No, kahden kauppa. Ukkomiehet ovat myös helposti saatavilla ja heidän kanssa on hyvä pitää hauskaa siinä vaiheessa kun ei halua vakiintua.
Jos mies on pettääkseen, niin minusta se ei ole toisen naisen ongelma. Mutta naiset on siinä suhteessa hupaisia, että syyttävät mielellään toista naista perheen rikkomisesta ja mies on puhdas pulmunen. No, se on jokaisen oma asia jos haluaa miestään pitää pumpulissa.
Nyt kun olen naimisissa ja meillä on 3 lasta, olen ajatellut niin, että jos jompikumpi meistä pettää, se on kyllä pettäjän ongelma eikä petetyn tai toisen osapuolen. Jokainen vastaa itse teoistaan.
En pelkää mieheni pettävän minua, koska mitä hyödyttää pelätä tai sitoa toista imistä. Vapaus antaa vastuun ja jos mies on sen luonteinen, että menee, niin silloin se menee. Se ei kotona pysy sängynjalkaan kiinni sitomalla. Jos minua paremman on löytääkseen niin löytää.
Asiat on keskusteltu selväksi jo heti alussa. Olemme kumpikin kulkeneet sinkkuina sen verran kauan, että tiedämme, mitä se touhu on. Olemme tässä suhteessa vapaaehtoisesti ja jos toisella tulee halu mennä vieraisiin, se on hänen asiansa. Kumpikaan ei kiellä toista, vastuu itsestä on oltava itsellä.

Tosiasia on, että kaikilla miehillä ei ole arvojärjestys selvillä. Perustetaan perhe, mutta halutaan myös vapaus kurkkia aidan toiselle puolelle. Toista naista on turha syyttää, sillä tällaiselle miehelle ei yksi nainen meinaa mitään vaan tärkeintä on tilanteen luoma jännitys.
Siksi en koskaan kokenut syyllisyyttä sinkkuna ollessani jos ukkomies lähti matkaan. Korkeintaan ajattelin, että onpa helppo nakki.
 
viima76
Näin se on että nainen on naiselle susi.. Toiselta naiselta ollaan valmiita repimäät silmät päästä, nainen se on miehen väkisin sänkyyn raahannu, ei meidän mies ikinä.. mies saa ehkä huudot tai viikon mökötyksen.. Voi kiesus..
 
morsian
Pyörin kesähäiden takia tuolla naikkareiden sivuistoilla.

Siellä on kertomut vaimosta, joka meni helmikuussa naimisiin ja jo kahden viikon päästä häistä mies petti exänsä kanssa. Exä kävi itse kertomassa vaimolle.

Oliskohan kannattanut tutustua paremmin ennen kuin alkaa häitä suunnitella.
 
pettäjä
Minä en kenenkään liittoa ole särkenyt... Aivan kuin olisin hirsipuuhun jo menossa :p :p

MIes itse petää vaimoaan, en minä petä hänen vaimoaan...
Herätkää jo... Kaksi meitä tähän on...

Ja se joka on syytön heittäköön ensimmäisen kiven... :whistle: :whistle:
 
Ehkäpä pettäjä jonain päivänä herää todellisuuteen kun vaimo on ajat sitten jätetty, pettäjästä on ehkä tullut uusi, ja mies hyppii sängyssä muiden naisten kanssa. Vaikka sittenhän olet jo tottunut tilateeseen, jokatapauksessa mies nytkin harrastelee kahden naisen kanssa. On varmasti loistavaa olla ikuinen kakkonen?? onnea suhteellenne kovasti!! Miksi yksikään itseään kunnioittava nainen suostuu moiseen? :whistle:
 
jou
Miten on , pettäjät... olisitteko ystävänne/ naapurinne miehen kanssa, jos mies itse olisi halukas? Eikö se ollut niin, että syy ei ole teidän??? Kehtaisitteko katsoa ystävääsi silmiin teon jälkeen?
 
pettäjä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2004 klo 10:27 jou kirjoitti:
Miten on , pettäjät... olisitteko ystävänne/ naapurinne miehen kanssa, jos mies itse olisi halukas? Eikö se ollut niin, että syy ei ole teidän??? Kehtaisitteko katsoa ystävääsi silmiin teon jälkeen?
Minä en henk.koht. olisi ystävieni enkä naapurimiesten kanssa. Nou thanks you!!!
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2004 klo 18:02 Pettäjä kirjoitti:
Mistä siis tietää pettääkö mies...??

1. Paljon yllättäviä menoja
2. Ilmestynyt uusia harrastuksia
3. "tuoksuu" puhtaalle tilanteissa joissa ei aiemmin ole tuoksunut..
4. Epämääräisiä viestejä ja puheluja...
5. Poissaolevan oloinen..
6. Voi puhua unissaan ja kutsua sinua "väärällä" nimellä...

Näin esimerkiksi... voi olla... Vaikea sitä sanoa...

Poikkeuksena minun toisen naisen osaan on se että nykyisin tämä ns. oikea vaimo tietää minusta ja olemassaolostani...
Kukin tyylillään. :)
Sekä pettävä mies että se nainen joka tieten tahtoen vehtaa toisen miehen kanssa ovat minusta molemmat aika säälittäviä. :)
Nyt kun ystäväni asuu ja elää miehen kanssa jonka kanssa vehtasi pari vuotta miehen ollessa vielä naimisissa,onkin itse se osapuoli joka odottaa miestä kotiin reissuiltaan ja mies käy vieraissa taas. :)
Ovat ansainneet toisensa eikä se elämä ole kovin kummoista :D
 

Yhteistyössä