Minä luulin, että nuo HM:n vaatteet ovat vartavasten HM:lle tehtyjä

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
Mutta nyt olen törmännyt tuolla huutiksessa muutamiin HM:n vaatteisiin, jotka meillä on muulla merkillä. Ensiksi luulin, että tuolla huutiksessa huijaavat, että ovat HM:ää, mutta kun nyt olen ne laputkin niissä kuvissa nähnyt. Esim. yksi mekko on meillä merkillä Bubble Gum ja samaa mekkoa näkyy olevan myös HM:n mallistossa.

 
ja halpahallissa on samanlaisia paitoja ku h&m:llä- Sellasia niitä tavallisia triikopaitoja joissa on joku eläimen kuva ja sit se perhosen muotonen merkki paidan sisäpuolella niskassa. Koko merkinnät vaan on erilaiset. Halpahallissa 90cm,100cm jne.
 
VIERAS
mä petyin kanssa kerran pahasti, kun lapsella oli h&m paita päällä kun mentiin paikalliseen halpa-halliin ja siellä myytiin tismalleen samaa paitaa puolta halvemmalla kun mitä olin itse maksanut. Olen tosiaan kanssa luullut ettei niitä muualta saa, tosin ei pidä h&m.ää minään laatu-kauppana muutenkaan, vaik sieltä vaatteita ostelenkin.
 
_-_
tää nyt ei varsinaisesti liity tähän mutta etelässä myytiin noissa basaarikojuissa h&m vaatteita, joihin oli painettu channellin logo! heh!!! niissä oli se h&m-lappu niskassa jne..
 

Yhteistyössä