Minä en ymmärrä että miten joku uskaltaa mennä metsään.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siellähän on ties mitä villieläimiä kuten karhuja, susia ja hirviä jotka vain odottavat tilaisuutta hyäkätä ihmisen kimppuun syömään tämän.
Pahimpia ovat joutsenet, jotka saattavat iskeä varoittamatta ihan missä vaan. Oravat myös tunnetusti loikkivat myös kaupunkialueilla ihmisten kimppuun täysin yllättäen ja raastavat naaman irti ihmisiltä.

Pysy siis visusti kotona.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
:D Jep! Siellähän on koko villieläinpataljoona pienimmästä isompaan heti valmiudessa hyökkäämään porukalla kimppuun, kun uskallat nokkas sinne metikön puolelle pistää. Pienemmät elukat tulee ensin tekemään tilannetiedustelun ja isommat tulee sitten täsmäiskulla perässä ja hoitaa homman loppuun.
 
Siellähän on ties mitä villieläimiä kuten karhuja, susia ja hirviä jotka vain odottavat tilaisuutta hyäkätä ihmisen kimppuun syömään tämän.
Jos niin kovasti pelkäät metsässä, niin onneksi sinun ei ole mikään pakko sinne mennä. Itse viihdyn metsässä oikein hyvin, enkä juurikaan pelkää siellä.

Eläinten paikka on metsässä ja hyvä niin. Sensijaan kyseiset eläimet eivät kuulu asuinalueille ja aiheuttavat asuinalueilla kohtuuttomasti haittaa.
 
vierailija
Ainoat eläimet, jotka ovat ikinä minun kimppuun käyneet, ovat jonkun idiootin lemmikkikoira sekä ihminen. Metsässä liikun paljon, eikä siellä yleensä näe kuin lintuja.
 
Olin juuri päivän metsässä, eikä siellä sitten mitään muita häiriköitä näkynytkään.
Ja ainoat, jotka metsässä käyvät kimppuuni, ovat hyttyset sun muut ötökät kesäisin ja hirvikärpäset syksyisin. Näillä keleillä ei niistäkään ole suuremmin haittaa.
Että jos metsään haluat mennä nyt... niin ala laputtaa.
 
vierailija
Olin juuri päivän metsässä, eikä siellä sitten mitään muita häiriköitä näkynytkään.
Ja ainoat, jotka metsässä käyvät kimppuuni, ovat hyttyset sun muut ötökät kesäisin ja hirvikärpäset syksyisin. Näillä keleillä ei niistäkään ole suuremmin haittaa.
Että jos metsään haluat mennä nyt... niin ala laputtaa.
Hanki kesäksi valkoisia vaatteita, saat olla rauhassa. Musta on niille uhka (karhu esim)
Hiki houkuttelee kärpäsiä, joten semmosta rauhallista kuljeskelua vaan⛄
 
vierailija
Jos niin kovasti pelkäät metsässä, niin onneksi sinun ei ole mikään pakko sinne mennä. Itse viihdyn metsässä oikein hyvin, enkä juurikaan pelkää siellä.

Eläinten paikka on metsässä ja hyvä niin. Sensijaan kyseiset eläimet eivät kuulu asuinalueille ja aiheuttavat asuinalueilla kohtuuttomasti haittaa.
Sama mantra joka kerta. Lausut tuota varmaan unissakin. Niin opetellulta se aina kuulostaa.
 
vierailija
Hanki kesäksi valkoisia vaatteita, saat olla rauhassa. Musta on niille uhka (karhu esim)
Hiki houkuttelee kärpäsiä, joten semmosta rauhallista kuljeskelua vaan⛄

tuolla ei ole sellainen päällä mut Eikai ole vitivalkoinen sitten ainoa väri.
 
vierailija
Voi olla, että thirveän painkävijät olette huomanneet, että siellä on joskus kaatuneita puita. Ettekö pelkää, että seuraavalla metsäreissullanne puu kaatuu teidän niskaan?
Voi ne kaatua - tykkylumipuiden alla ei kannata kulkea. Ne ovat todella painavia ja napsahtaa herkästi poikki. Jos ei ole hakattu aikoihin, tuulella kaatuu jokunen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pahimpia ovat joutsenet, jotka saattavat iskeä varoittamatta ihan missä vaan. Oravat myös tunnetusti loikkivat myös kaupunkialueilla ihmisten kimppuun täysin yllättäen ja raastavat naaman irti ihmisiltä.

Pysy siis visusti kotona.
Joutsenia kyllä varoisinkin (kovat on siiven iskut!) etenkin pesimäaikoina/kun tällä on poikaset, samoin muita suuria eläimiä tällaisina aikoina. Pääsääntöisesti elukat ovat jo kaukana siinä vaiheessakun sinä saavut vaikka eläinten suosimalle ruokailupaikalle, etenkin jos tuuli on suotuisa. Olen huomannut, että eniten kontaktiin eläinten kanssa pääsee kaupungeissa. Minä olen ollut Ruutinkoskella perhostamassa ja parin metrin päästä minusta hele-vetin iso hirvi ui joen yli ja nousi vierestäni maalle. Silloinen poikaystäväni heitti vavan jonkkaan ja läks karkuun, minä pällistelin paikoillani silmät suurina ja monttu auki - oli kuulkaa upea näky!:love:

edit. Ruutinkoski sijaitsee Helsingin keskustan tuntumassa (n. 15 min päässä keskustasta).
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
  • Rakkaus
Reactions: Echo

Yhteistyössä