Minä en jaksa ENÄÄ!

• Viestiketjun aloittaja Blondi
  • Ensimmäinen viesti
Blondi
mie en jaksa tätä hellettä enää. oon siis kirjaimellisesti ihan loppu. pitäs tiskata, kaikki astiat likaisena, mut ei vaan jaksa. ällö olo vaivaa koko päivän. masennus nostaa taas päätä. ei vaan jaksa.
nyt aamusta poika uimakouluun, ja sitten kauppaan jos jaksais. ruokaa pakko tehdä, muut sentään vielä syö. Oma ruokahalu kadonnut ihan täysin, eilen söin puuroa, jäätelöä, jäätelöä ja lisää jäätelöä...

Näillä helteillä kelpaa mainiosti syödä salaatteja vaikka pihvin kanssa! Ja sitä jäätelöäkin :p Ne tiskit ei siitä katoa ellet tee niille jotain... Pienen siivouksen jälkeen mielikin on parempi ja sen jälkeen voi lähtee vaikka rannalle pulikoimaan :D Tsemppiä vaan.

nyt on einekset paikallaan
Valmispöperöitä lapsille niin pääsee ilman kokkausta tai sitten jotain uuniin,itse teen perunasipulisekoitusta,sekaan kermaa ja kaveriksi paistelen uunissa broitsun siipiä.
Nopeaa ja helppoa.
Valmishernaria purkista,valmislihapullia ja ranskalaisia,mäkkäriltä kahden euron juustohamppareita ym.
Kamalasti mehua,jätskiä ja leipää.
Itse en tee kuin pakollisen,ei jaksa.
Kertakäyttöastiat nyt peliin,mukit ja lautaset nii ei tarvi tiskata.

Nyt täyttyi minunkin mittani- viime yönä tässä talossa ei nukkunut kunnolla kukaan.
Ovet ja ikkunat auki ja silti niin hemmetin tukahduttavan kuuma että!

Lapset levottomia kitisijöitä koko yön, itse hikoilin kuin pieni porsas, lakanat on joka sängyssä ällön nihkeät eikä pyykkikonetta kai saada vielä tänäänkään yhdistettyä putkistoon tuon saamarin vesivahingon takia. |O

Pyykkivuori vain kasvaa :|

Alakerrassa olis ehkä ollut viileämpää nukkua, mutta kun siellä on em syystä joka paikka täynnä keittiöroipetta ettei sinne mahdu |O

Alkuperäinen kirjoittaja Staffordshirenbullterrieri:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Niin, kymmenen vuoden päästä kun istutetut puut kasvaa- ellei jäniksen perkeleet syö niitä taas.
Pitäisi jaksaa muistaa suojata syksyllä. Verkkoa ympärille, muovikierrettä runkoon jne.
On ne suojattu......
Silti jostain aina brakaa ja pääsevät ruojat syömään. Tai myyrät alhaaltapäin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja asuja:
Asukaa puutalossa!! Täällä on sopivaa ja viileää, ei yhtään kuuma!
Ja pihalla varjoisia paikkoja.
Sinäkö siis esitit puutalossa asumista? Sehän käykin nopeasti vaihtaa nyt asumismuotoa. Fucking tollo.

Minua ei nämä helteet haittaisi, mutta kun sisällä ei vaihdu ilma yhtään ja on +32 ja koko ajan nihkeä olo niin se häiritsee. Ulkona saa olla lämmintä, mutta sisällä pitäisi olla +20 eikä hellettä.

Meillä mies erittäin lämpimästä maasta enkä ole siellä koskaan hikoillut samalla tavalla kuin nyt täällä kotona, kun asunto niin ällöttävän lämmin. Siellä miehen maassa siis asunnot kunnolla ilmastoituja.

Yhteistyössä