Minä en elä enää pitkäön.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Joh.3:16

Sillä, joka uskoo Poikaan on ikuinen elämä, mutta joka ei tottele Poikaa, se ei pääse näkemään elämää, vaan Jumalan viha pysy hänen yllään. Joh.3:36

Jeesus sanoi:
Totisesti, totisesti : se joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään. Joh.5:24

Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekkin hänen tekojensa mukaan.
Joh.ilmestys 22:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. -ilmestyskirja

Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen. Joh.ilmestys 20: 12 ja 15

Jeesys sanoi: Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan. Joh.6:35

Kaikki ne, jotka Isä minulle antaa, tulevat minun luokseni, ja sitä, joka luokseni tulee, minä en aja pois.

Minun Isäni tahtoo, että jokaisella joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä.
Evankeliumi Johanneksen mukaan 6 : 37 ja 40
 
vierailija
Apua on saatavilla, jos vaan annat auttaa itseäsi. Aina ehtii kuolla. Aivokemioissa joku häiriö. Tilanne muuttuu paremmaksi, jos teet muutoksia tilanteeseen joka nyt on ja annat muiden auttaa.
Jätä ensiksi sokeri pois ruokavaliosta. Esim karkki, pullat ja muu lisätty sokeri. Osta ferroforte tai ramavit, syö kananmuna, juureksia, vihanneksia, kaurapuuroa jne.
 

Yhteistyössä