Minä yönä kukko munii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOTL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä pääsiäispupu tuo munat la-su välisenä yönä ja jättää kartat pöydälle, jonka avulla lapset sit munat etsii. ei meillä enää oikeesti lapset usko mihinkään pupuihin, mut silti munat on piilotettava ja kartta tehtävä, kun se etsiminen on niin hauskaa

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä päin:
Meillä sen on pääsiäispupu joka tuo munat tyynyn alle :) Ja lisäksi on piilottanut niitä ympäri taloa ja lapset sitten etsivät...

Tyynyn?

juu, tyynyn... mutta ne laitetaan vasta aamulla sinne ennen lasten heräämistä, etteivät ehdi sulaa. Tai siihen tyynyn viereen ehkä paremminkin ne tulee, tai siihen just ja just tyynynreunan alle. Ei tietenkään lapsen pään alle musertumaan :laugh:

Meillä käy pääsiäispupu :D

Tänä vuonna myös kummipoika meillä pääsiäisin, pupun tarvitsee hommata ainakin tsiljoona munaa :D
On se kuitenkin liikuttavaa miten nuo olevinaan-niin-vanhat teinitkin pistävät hösseliksi pääsiäismunia etsiessä.
Meidän etsijät tänä vuonna 15v, 13v, 12v, 4.5v ja 3v.

Meillä kukko munii pitkäperjantaina,lauantaina sekä molempina pääsiäispäivinä. Näin oli mun lapsuuden kodissa ja tän olen siirtänyt omalle katraalle pääsiäisperinteeksi.

Yhteistyössä