minä vielä jokupäivä nirhaan naapurini!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
siis miten voi olla niin paska tuuri että molemmilla puolilla on naapurit joka aiheuttaa päänsärkyä |O
rappusissa kävellään kuin norsulauma (ja kyllä, ymmärrän että öiseen aikaan saattaa kuulua pientä kolinaa... mutta että päivällä!!!)
tällähetkellä musiikki raikaa naapurissa, on kuultu katri helenat,europet,pate mustajärvet ja moni muu artisti tuon KIVISEINÄN läpi... tiedän että on päivä, varsinaista hiljaisuutta ei ole... MUTTA SILTI |O
toiset naapurit.. ne pitää bileitä... ne ryyppää ja riitelee... eikä siinä mitään mutta kun ne jumalauta kuuluu tänne meille!!!! |O
ja tietysti moelmmilla puolilla on koirat... toinen ulisee ja toinen juoksee yöaikaan (mikäli naapurissa ollaan hereillä) niissä poratissa aj ahukkuu (mikäli siellä juodaan ja riidellään) |O |O
mä niin kostan tämän... seuraavan kerran kun poika ei ole kotona niin päräytän numikat kaakkoon... ja saa muuten soida koko saatanan päivän... ihan ilta yhteentosita asti... ja sitten aloitan portaissa kantapäillä kävelyn.. ja ihan varmuudeksi juoksemalla... ja jos sitten vaikak "keskusteltais" miehen kanssa kovalal äänellä... niin ja muutaman humalaisen kaverinkin voisi tänne kutsua!!! |O

mukavaa päivää/iltaa teille, sitten kun tuon toteutatte!

Ja tiedän, että tuo on ihan hemmetin rasittavaa, kun naapurista kuuluu mölyä 24/7. Kyllä se pistää vituttaan vaikka ei "hiljaisuus" olisikaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
mukavaa päivää/iltaa teille, sitten kun tuon toteutatte!

Ja tiedän, että tuo on ihan hemmetin rasittavaa, kun naapurista kuuluu mölyä 24/7. Kyllä se pistää vituttaan vaikka ei "hiljaisuus" olisikaan...

joo, ja kun mä kyllä siedän normaalit äänet... mutta kun alakerrassa on kiviseinät ja yläkerrassa on tupla kyprokit niin luulis ettei sitä ääntä saa ihan hevillä naapuriin kantautumaan... siis eihän kenenkään tarvii kusisukassa elellä mutta joku raja... |O

Miksi ette osta omakotitaloa??? Ei juma, mä en ole ikinä tajunnu kerros/rivitaloissa viihtyviä ihmisiä!! Kai siellä nyt mökä kuuluu kun asuu sata ihmistä samassa talossa?!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja mun omat 200 neliötä:
Miksi ette osta omakotitaloa??? Ei juma, mä en ole ikinä tajunnu kerros/rivitaloissa viihtyviä ihmisiä!! Kai siellä nyt mökä kuuluu kun asuu sata ihmistä samassa talossa?!!

kas, omakotitalot maksaa sen verta enempi... siksi ei... rivari on ihan jees.. jos vaan naapuritkin muistais ottaa huomioon pienet asiat...
ja siis metelihän ei ole 24/7.. eli ei kuulu naapurista lapsen puhe,normaali tv:n katselu,astianpesukoneen tyhjäys ym. joten noi on ihan tahallisia mökäämisiä mitkä kuuluu |O

Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja mun omat 200 neliötä:

Me asutaan omakotitalossa ja meillä on niin syvältä molemmat naapurit!! ei paljoa auta omakotitalo ton metelin suhteen. Toisten rakit huutaa pihalla 24h ja äijä sahaa aamusta iltaan puita ympäri vuoden. Toisilla naapureilla on rummut ja niitä ei meinaan ihan soiteta vaan pari h/pvä ja lisäksi ne on tehneet kuukausikaupalla remonttia. Hiljaisuuden aikojen ulkopuolella.
Suo siellä, vetelä täällä...

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Miksi asutta ap kerrostalossa jos elämän äänet noin ahdistaa? muuttakaa maalle

rivitalossa asutaan... kerrostaloon en ikäpäivänä muuttais... enää :D
siis ei mua häiritse normaalit äänet.. siis jos kerran päivässä joku nyt kiireessä juoksee portaat ja se kolina meille kantautuu... eikä häiritse lapsen itku ym. mutta öiseen aikaan koiran ulina,haukkuminen,ympäri kämppää ravaaminen... huutaminen,ovien paiskominen,portaissa kantapäillä kävely,riitely niin että tönitään toisia seiniäpäin.. esineiden paiskominen... musiikin kovalla kuuntelu, karaoken laulaminen, teinibileistä mm lähtee kamala metakka...
päiväsaikaan harvemmin kuuluu mitään, mutta kun kuuluu niin se onkin jo todella rasittavaa... siis se portaiden pauke.. ulko-oven paiskominen... ja tänään.. musiikin järjettömän kovalla kuunteleminen... siis vaikak meillä oli televisio päällä, 2,5v uhmis hereillä ja minä ja mies juteltiin niin se musiikki kuului tänne meille |O
koita siinä saada päikkäreillä unen päästä kiinni... kun pystyy laulamaan mukana, katri helena anna mulle tähtitaivas... etc.
ja nyt kun viimein loppui musiikki naapurista niin toisella puolella alkoi koira räksytys... (kuuluu siis siksi että meillä nukutaan niitä päikkäreitä...)

kuuluu ne öiseen aikaan silti...
mä vaan kostan jokupäivä... saavat maistaa omaa lääkettään... ei varmasti auta mitään mutta saan jonkin sortin henkisen tyydytyksen kun huomaan miten pahalal tuulella ne on :D

itseasiassa nyt selvis ton toisen naapurin ongelma... siellä ilmeisesti perhe on lomalla ja taloa vahtimassa on nuori sälli... ilmankos koira ulvoi viikonloppuna yöt yksinäisyyttä ja musiikki pauhas... saatan ehkä mainita asiasta kun naapurit kotiutuu... hivenen kyllä kummastuttaa että mitäköhän se on siellä sitten porannu ja vasaroinu :o kun sellastakin kuului...

Yhteistyössä