Minä tästä nettimailmasta mittään tajua, kettu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tanja

Vieras
...ja muksuille pitäs jotain ettiin pukin konttiin :headwall:. Joo, en lähde tuonne marketteihin haahuileen, kun en sieltäkään mitään löydä, ja sitten ajattelin olla "moderni" ja sukeltaa nettiostoksien saloihin. Mutta...mistä hiivatista sitä löytää ne "parhaimmat" linkit nuiden kersojen jutuille? Lelut, vaatteet yms.? Mä oon niin pihalla koko helkatin jutusta :headwall:, enkä osaa kuuklettaakaan oikein :ashamed:...perkules, auttakaa nyt ihmiset mua! Ja erit. - mistä ihmeestä löydän esikoiselle kivan näköstä vaatetta, 140 cm? Nuo Ellokset ja Hobbyhallit Anttiloista puhumattakaan lopettavat laskunsa 130 cm jälkeen, siitä eteenpäin ei löydy muksuille mitään...

Jeesatkaa.:snotty: Pliis :)

Ah, täydennän siis vuodatustani :)...Siis esikoiselle me joudutaan hommaamaan ihan koko helkutin perussetti päästä varpaisiin, kun on menny rutosti kasvamaan ja kaikki on boxereita myöten minit. Esim. en oo vielä eteeni saanu kivan näkösiä juipille passeleita boxereita mistään, kun ne hiivatin koot loppuu siihen 130cm... College- puseroita, paitoja, farkkuja...anything! Ja - kyse siis meidän 5- vuotiaasta...olihan tuolla Anttilan sivuilla kokonaista kaksi kpl collegehuppareita mutta musta ne oli niin törkeen pliisut ja semmoset koulukkaan näköset releet, ettei oikein vedonnu...

Ja mitä sit nuihin leluihinkin tulee, niin ihan sitä perussettiä sinnekin - rakennussarjaa (muutakin kuin Legon), hiukan vinkeempää autosälää jne...Ja HEI - ihan ulkona olen pikkutyttöjen jutuista!! Mikä on IN ikähaitarilla 1-8v?!

Miten tästä taas näin vaikeeta tuli :headwall:??

No liinus ja lotta (se se lassi ja lotta oli :D), Hm, Esprit ja oikeestaan vähän mikä vain... Ellos. Leluista, jos tiiät, mitä oot hakemassa, kirjoita se kuukkeliin ja haulla löytyy varmasti kauppa, joka sitä myy. :)

Mä en tiiä kans, mikä on in, pitäs keksiä 9 veelle synttärilahja.

kiitos sinulle, hei, jeesauksesta :) :flower:! Testaan huomenissa hetimiten nuo mainitsemasi paikat. Ja jatkan uhallakin tätä mun nettimaailmaan eksymistäni :headwall:...kait tästä kuitenki jotain irti saa :). Ja - koetahan puolestaan jotain löytää synttärisankarille :)!

Yhteistyössä