Minä täällä nukahtelen istualleen... voi että on ärsyttävä aamu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väsynyt

Vieras
On se NIIN kumma, että joka helvetin vapaapäivä nuo mukulat herää 6.50 ja sitte täällä katsovat telkkaria tosi isolla äänellä tai kälättävät omassa huoneessaan meidän seinän takana. Sieltäpä sitte havahdun hereille hyvällä tuurilla ennen vauvaa (tänäänkin) ja yritän saada mukulat tajuamaan, että vois nukkua vähän pidempään, kun on VAPAAPÄIVÄ! Mutta ei. Eihän se käy, silloinhan äiti saisi kerrankin nukkua pidempään kuin seitsemään. :headwall: On se KUMMA, että semmosina aamuina, kun oikeasti kiire jonnekin ja pitäis herätä 7.15 niin silloinhan noita ei saa ylös niin millään! Silloin kyllä uni maistuis ja hyvä jos ennen kahdeksaa saan ne houkuteltua ylös.. Mulla NIIN vituttaa tämä tämmönen. Meinasi herätessä tulla itku ensimmäiseksi, kun tajusin että taas minun pitää vapaapäivänä herätä jopa ennen vauvaa. :kieh: Ja yöhän oli tietenkin taas aika levoton. Vauva kyllä heräsi vain kahdesti ja kerran piti antaa maitoa, mutta itse heräilin ainakin viisi kertaa kun välissä oli kuuma, välissä kylmä ja välissä ahdisti ja sitä rataa..Eihän tässä osaa enää nukkua koko yötä putkeen, kun niin kauan on minun öitä vandalisoitu! :'(

ÄRSYTTÄÄ, että tänään pitäisi sitten muka jaksaa siivotakin koko saakelin huusholli katosta lattiaan! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!! lO :kieh: :headwall:

Tuo on niiiiiiin tyypillistä: )Meillä kouluaamut aina yhtä tappelua ja tuskaa kun PITÄÄ nousta eikä saa nukkua ja sitten viikonloppuna kekarat on pystyssä viimostaan kuudelta kun kerrankin ne vois nukkua..ni eihän niitä sillon nukuta.

No niin justiinsa. Ei sitte vauvakaan syöny mitään kun koko aamun on kaikki meuhkanneet ja häiritsivät puuron syöntiäkin.. :/ Saa ny nähä kauan tuo piekku raukka nukku pelkällä maidolla.. 11kk...

meillä samanlaista.
arkiaamuina saan käydä herättämässä eskarilainen ja tarhalaisen mutta sit viikonloppuna ovat pystyssä ennen kello seitsemää. eikä taatusti hiljaisuudesta ole tietoakaan. Tosin nyt ovat oppineet että äiti on taatusti vihainen kuin karhu jos meteli alkaa heti aamusta.

juu arvaa vaan millasta se on vuorotyöläisellä ja talossa pieniä lapsia. meillä ei ainakan saa nukkua ikinä vaikka vauva ikästä ei talossa olekaan. ikunen väsymys seuraa mukana. yövuorojen univelasta ei selviä koskaan.

Yhteistyössä