Minä rakastan sua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastunut

Vieras
se yhä totta on tänään vaan enemmän enemmän se tarkoittaa...

Rakastunut oon uudestaan mieheeni, pian seitsemän vuotta yhdessä niin huonoina kuin hyvinä aikoina.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
miten sä teit sen?meil ero tulossa..

Hyvä kysymys :D Jos yhtään lohduttaa, asuimme muutaman kuukauden joskus asumuserossa ja se avasi molempien silmät, ilman toista ei ollutkaan hyvä olla.

tuota mä oon kans jo vuoden suunnitellu mut ku ei läheltä oo saanu kämppää..vois auttaa asiaan.ONNEA TEILLE

Miekö luulin vielä reilu vuosi sitte etten ikinä uskalla ketään miestä rakastaa enää, vaan toisin kävi... Taisin kyllä sillon jo olla tuohon mieheen rakastunu mutten myöntäny sitä itelleni. :D Nyt rakastan koko sydämestäni niin ettei sanatkaan riitä kertomaan. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Miekö luulin vielä reilu vuosi sitte etten ikinä uskalla ketään miestä rakastaa enää, vaan toisin kävi... Taisin kyllä sillon jo olla tuohon mieheen rakastunu mutten myöntäny sitä itelleni. :D Nyt rakastan koko sydämestäni niin ettei sanatkaan riitä kertomaan. :heart:

Tää oli ihan kun Pamppelssonin näppikseltä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja lyyli:
meilläki seitsemäs vuosi menossa ja ero tulee..mies muuttanut jo pois!!! epäreilua!!!!

Seitsemäs vuos on kuulema aina se pahin, silloin suhde joko vahvistuu tai katkeaa.

Meillä vahvistui, mutta kyllä siinä piti monet riidat riidellä.

Yhteistyössä