Minä paha julki-imettäjä tänään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En edes ajatellut asiaa. Olin 1,5v tytön kanssa silmälääkärissä ja likka sai aika raivarit kun minä pidin käsistä ja jaloista kiinni ja hoitaja päästä ja samalla venytettiin silmäluomia ja lääkäri katsoi silmänpohjat ihan väkipakolla.

Heti sen jälkeen tutkimus oli ohi ja lääkäri alkoi kertoa havainnoistaan jne joten minä vain yksinkertaisesti hiljensin likan sillä, että aloin imettää siinä penkissä.

Lääkäri ei taatusti nähnyt tissiäni tms. mitä täällä niin paheksutaan (tissin näkeminenhän siis rikkoo toisilta silmät). Ja kyseessä oli naislääkäri. En huomannut, että häntä olisi tilanne häirinnyt enkä imettänyt kuin hetken kun tyttö rauhottui ja lopetti itse ja istui loppuajan sylissäni ihan hiljaa ja nätisti sitten.

Vasta nyt jälkikäteen yhtäkkiä pomppasi mieleeni, että mitäköhän se lääkäri oikeesti meinasi. :D

Musta ongelma on näkijässä jos ei luonnollista asiaa ymmärrä. Itse imetän just siinä missä olen sen kummemmin ajattelematta. Eihän sitä rintoja tartte töllöttää vaan yleensä katsotaan kasvoja kun puhutaan :) Ja juu ei rinnat mul paljaana ole kun imetän, tuskin mitään näkyy enemmän kuin normistikkaan.

...Mutta lääkäri voi olla mustasukkainen vaikka siitä että hänen miehensä periaatteessa olisi voinut nähdä rintasi jos mies olisi sattumoisin tullut huoneeseen tapaamaan vaimoaan...

Alkuperäinen kirjoittaja julki imettäjä myös:
Musta ongelma on näkijässä jos ei luonnollista asiaa ymmärrä. Itse imetän just siinä missä olen sen kummemmin ajattelematta. Eihän sitä rintoja tartte töllöttää vaan yleensä katsotaan kasvoja kun puhutaan :) Ja juu ei rinnat mul paljaana ole kun imetän, tuskin mitään näkyy enemmän kuin normistikkaan.

No noin minäkin ajattelen ja sen nyt näkee jo ihan tavastani toimia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja olit kyllä ajattelematon:
...Mutta lääkäri voi olla mustasukkainen vaikka siitä että hänen miehensä periaatteessa olisi voinut nähdä rintasi jos mies olisi sattumoisin tullut huoneeseen tapaamaan vaimoaan...

Hah. Totta.

Mä imetin tänään kierrätyskeskuksessa, bussissa ja junassa :D Oltiin koko päivä taas liikenteessä. Harmi, ettei tuo enää osaa samalla tavalla rauhottua syömään tissiä ulkosalla ku sitten haluaa paljon useammin ku että jos kerran jaksais hetkeks rauhottua syömään. Tyttö 1v3kk.

Musta on ihan normaalia imettää lasta lääkärissä, niin mäkin aina tein kun siellä tuli itku. Olen muutenkin onnistunut imettämään vaikka missä ilman että tarvitsee "lätkäistä rintaa pöytään" niin kuin jotkut sen niin erikoisella tavalla kuvasivat.

Yhteistyössä