minä olen rakastunut ja olen naimisissa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raastettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raastettu

Vieras
aivan kamala tilanne, olen aina ollut rakastunut parhaaseen ystävääni (miespuolinen)
meillä synkkaa aina kun ollaan yhdessä ja hänen kanssaan on hyvä olla.
ikävä kyllä elämme kummatkin suhteessa ja meillä on lapsia.
en halua tuntea näin ,mutta miten saan kaiken unohdettua ja jatkettua elämääni nykyisen ihanan mieheni kanssa??
auttakaa...

Puutuuko sinulta jotain? Tuntuuko, että suhde toiseen mieheen tekee sinusta jännittävän ja mielenkiintoisen tyypin?

ota aikaa oman miehesi kanssa. Tehkää jotain kivaa. Mieti, mitä sinä tarvitset ja mitä sinun miehesi tarvitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja raastettu:
aivan kamala tilanne, olen aina ollut rakastunut parhaaseen ystävääni (miespuolinen)
meillä synkkaa aina kun ollaan yhdessä ja hänen kanssaan on hyvä olla.
ikävä kyllä elämme kummatkin suhteessa ja meillä on lapsia.
en halua tuntea näin ,mutta miten saan kaiken unohdettua ja jatkettua elämääni nykyisen ihanan mieheni kanssa??
auttakaa...

Tuo on kuin minun kirjoittamaani viime vuosituhannella, paitsi että mies oli vapaa ja lapseton.

Nykyisin en enää kovin paljon jaksa muistella...

Parasta vaan unohtaa koko juttu....

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Puutuuko sinulta jotain? Tuntuuko, että suhde toiseen mieheen tekee sinusta jännittävän ja mielenkiintoisen tyypin?

ota aikaa oman miehesi kanssa. Tehkää jotain kivaa. Mieti, mitä sinä tarvitset ja mitä sinun miehesi tarvitsee.

tämä oli aivan totta, näin asia on. mies on jatkuvasti töissä ja tämä ystäväni on ainoa ,joka on kiinnostunut minusta ja voinnistani, oma mies ei ikinä kysy ja on mieluummin töissä kuin kotona.
olen yrittänyt puhua hänelle ,mutta hän ei suostu ymmärtämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Odota vuosi. =) Fysiologisesti ihastuminen menee ohi vuodessa.

tätä ihastumista tai paremminkin rakastumista on kestänyt molemminpuolisesti jo vuosikausia.
en haluaisi tuntea näin, tämä on todella raastavaa.
haluaisin vain olla ikionnellinen mieheni kanssa.

Minullakin on hyvä miespuolinen ystävä, itseasiassa kaksikin. Aina kun näemme, niin synkkaa hyvin ja viihdymme keskenämme, niinkuin ystävien pitääkin. Mutta siltikään en kummankaan heidän kanssaan haluaisi mennä ystävyyttä pidemmälle, vaikka toki tunteita on mukana puolin ja toisin. Tosin ne tunteet ovat ystävyystasolla. Mieheni on elämänkumppanini, ihana ja paras mies minulle, joten en ole koskaan edes ajatellut muita puolisonani. Miksei ystävyys voisi olla ratkaisu sinunkin ongelmaasi?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Minullakin on hyvä miespuolinen ystävä, itseasiassa kaksikin. Aina kun näemme, niin synkkaa hyvin ja viihdymme keskenämme, niinkuin ystävien pitääkin. Mutta siltikään en kummankaan heidän kanssaan haluaisi mennä ystävyyttä pidemmälle, vaikka toki tunteita on mukana puolin ja toisin. Tosin ne tunteet ovat ystävyystasolla. Mieheni on elämänkumppanini, ihana ja paras mies minulle, joten en ole koskaan edes ajatellut muita puolisonani. Miksei ystävyys voisi olla ratkaisu sinunkin ongelmaasi?

kyllä se onkin ja ollaan oltu jo 11v.
kaikki ei vaan nyt ole ok.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Suggeroipa niitä rakkauden tunteita omaan mieheesi. Rakkaus on ikuista, sanotaan... kohde vain vaihtuu :D Ja se kyllä onnistuu vaihtaa tunteiden kohteeksi oma miehesi. Eikä siinä mitään pahaa ole, jos miespuolinen ystävä kuuntelee ja tukee sinua, jos elämä tuntuu joskus hankalalta.

Suggeroipa niitä rakkauden tunteita omaan mieheesi. Rakkaus on ikuista, sanotaan... kohde vain vaihtuu :D Ja se kyllä onnistuu vaihtaa tunteiden kohteeksi oma miehesi. Eikä siinä mitään pahaa ole, jos miespuolinen ystävä kuuntelee ja tukee sinua, jos elämä tuntuu joskus hankalalta.

kiitos tallu jälleen kerran :)...
rakastan toki miestäni, todella paljon. tuntuu vain välillä siltä ,että kasvamme erikseen.

kiitos tallu jälleen kerran :)...
rakastan toki miestäni, todella paljon. tuntuu vain välillä siltä ,että kasvamme erikseen.

Jos tuntuu siltä, että kasvatte erilleen, niin sillekin pitää tehdä jotain. Rakastaminen on myös paljon omasta tahdosta kiinni... jos haluaa hyvän parisuhteen, niin siihen pitää panostaa paljon. Toisen huomioimista pienillä asioilla keskellä arkea, halit, pusut, kosketukset ym. pienet eleet jo tekevät paljon hyvää suhteelle =)

Yhteistyössä