Minä olen prinsessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Prisessa

Vieras
Synnyin Englannin hovissa erään kuninkaan ja kuningattaren kauan kaivattuna lapsena, mutta ollessani noin 4-10 kuukauden ikäisenä parvekkella nukkumassa, niin aarnikokka nappasi minut mukaansa, toi minut suomeen ja jätti lappiin sammalmättäälle, josta eräs lappalaisvaimo minut löysi ja otti kasvattilapsekseen, mutta koska hänellä oli 4 omaakin lasta ja 12 miehensä edellisestä liitosta syntynyttä lasta hoidettavana, niin hän hylkäsi minut vaivaistaloon, minkä jälkeen asuin lapsuudessani 15 eri sijaisperheessä, mistä minä jouduin 18-vuotiaana minua 15 vuotta vanhemman miehen vaimoksi ja 40-vuotiaana minä mieheni kuoleman jälkeen jouduin lapsettomana mielisairaalaan. Minä olen prinsessa ja tämä sairaala on minun palatsini, missä muut asukkaat, hoitajat ja lääkärit ovat minun alamaisiani. Mutta he eivät halua toimia alamaisinani, vaan kohtelevat minua kuin mielisairasta ihmistä, jota pitää parantaa esimerkiksi sähköshokeilla, insuliinilla, sänkyyn sitomisella ja lobotomiaakin minulle suunnitellaan tehtäväksi, mistä minä olen onnistunut välttymään vain karkaamalla aina kun minut on yritetty siihen leikkaukseen viedä.

Yhteistyössä