minä olen maailman...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Patu Kakkinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Patu Kakkinen"

Vieras
tylsin mies.

Sitä mieltä on vaimoni.

Mitäs sille tehtäisiiin?

Juu, olen ehdottanut kaikennäköistä kaksistaan menoa sinne ja tänne ja ihan mitä vaan. Aina vaan se on noussut kynnyskysymykseksi jotta "mihin ne lapset laitetaan?" Aina on ainakin se yksi nuorimmainen mukana.

Että niinku huomenna taas töihin 06:00 - 14:30 tienaamaan elantoa, vaimo jää kotia selaamaan naistenlehtiä ja ihmettelemään että kuinka ihania toisten miehet onkaan... Huokaus...

Repäise ja yllätä eukkos ens lauantaina sanomalla että lapsille on nyt hoitaja varattu, vieläks vikiset vai pannaanko menemään?

Ja on se käynyt mielessä, että kuka se tylsä onkaan?

Meinaan jotta että kun ne lapset ovat se maailman keskipiste, muuta ei olekaan ja kun se saamari äijäkään ei mitään uutta keksi, niin mitäpä tässä ihmettelemään?

Avioero ja emäntä saa sen uuden ja ihmeellisen miehen sänkyynsä. Sellaisen, joka on romanttinen, (varakas), kekseliäs, (ajaa Audilla tai BMW:llä), urheilullinen, (Ridgen leuka), "varustus" on sopiva (North) ja halut käyvät yksiin (1 krt/kk) ja raha virtaa tilille niin paljon kuin haluaa.

Sarkasmia kaikki.

[QUOTE="Patu Kakkinen";27115596]

Sitä mieltä on vaimoni.

Mitäs sille tehtäisiiin?

[/QUOTE]

Vaihda akkaa. Ei sitä oikein voi lopettaakaan, saa melkein saman kuin ihmisen taposta.

[QUOTE="Mies";27116221]Vaihda akkaa. Ei sitä oikein voi lopettaakaan, saa melkein saman kuin ihmisen taposta.[/QUOTE]

Danke!!!

Ei oikeen säälis, onhan tuo ihan hauska tapaus kaikkine väitteineen. ;)