Minä kun luulin, että vain isommat lapset tappelevat keskenään!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Meidän 2v3kk poika ja 10kk ikäinen tyttö on alkanut tappelemaan keskenään. Toinen huudattaa toista jne. Minä oikeasti luulin, että vain isommat tappelevat. Menee hermot! :headwall:

Uujee, kovin kotoisen kuuloista...Meillä kanssa tappelupukarit- 2 v 3 kk poika ja 1 v 4 kk tyttö. ;) Tykkäävät toisistaan ihan hirveesti, halivat ja pusivat ja sitten sille päälle sattuessaan tappelevatkin tosi rajusti. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Uujee, kovin kotoisen kuuloista...Meillä kanssa tappelupukarit- 2 v 3 kk poika ja 1 v 4 kk tyttö. ;) Tykkäävät toisistaan ihan hirveesti, halivat ja pusivat ja sitten sille päälle sattuessaan tappelevatkin tosi rajusti. :whistle:

sama meillä. Välillä pusutellaan ja toisessa välissä poika käy tönäsemässä siskon kumoon ja siitä alkaa huutaminen ja sitten taas leikitään nätisti ja hetken kuluttua pitää taas nipistää tai läppästä tai tönäistä... :headwall: :headwall: huoh!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Meidän 2v3kk poika ja 10kk ikäinen tyttö on alkanut tappelemaan keskenään. Toinen huudattaa toista jne. Minä oikeasti luulin, että vain isommat tappelevat. Menee hermot! :headwall:

Meillä on ihan sama paitsi että on poika 3v ja tyttö kohta 11kk.Tyttökin osaa välillä niin kiusaa isoo veikkaa että huh huh..ja toisinpäin.

Joo, mäkin joskus luulin ettei ihan noin pienet tappele... Mutta kummasti käsitykset muuttui näiden natiaisten myötä. Pojat 2v6kk ja 1v8kk ovat tapelleet jo piiiiitkäääään.... :kieh: :headwall: No, useimmiten tulevat hyvin juttuun, mut välillä...

Yhteistyössä