Minä kp:nä ovulaatio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KaKa78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KaKa78

Vieras
Hei! Oletteko huomanneet minä kiertopäivänä teillä on ovulaatio? Kiinnostaa sen takia, että aina sanotaan että se on n. 14 päivää ennen kuukautisten alkua, mutta kun tätä palstaa lukee niin siinä taitaa olla aikamoisia heittoja? Itselläni kierto on 28 päivää, ja kyllä se ovulaatio taitaa olla oireista päätellen siinä kp 13-14 tienoilla. Tosin, esikoinen tärppäsi kun seksia oli vasta kp 21, joten heitteleen vissiin aika lailla...

Ovulaatio tapahtuu 14-16vrk ennen kuukautisia. Ovulaatiopäivä saattaa vaihdella paljonkin, mutta menkat alkavat aina sen 14vrk ovulaation jälkeen mikä sitten antaa sen lopullisen kierron pituuden.

Entäs sitten, mistä te huomaatte, että teillä on ovuaatio?

Mulla erittyy limaa miltei joka kuukausi (siis silloin, kun mulla mahdollisesti vain ne menkatkin tulis, erittäin epäsäännöllinen kierto, jota yritetään nyt Teroluteilla korjata) joten voiko se kertoa ovulaatiosta?

Mitenkäs sitten, jos/kun sitä limaa erittyy, niin mikäli se nyt tarkoittaisi, että ovuloi, niin onko se tyyliin, että "nyt samantein sänkyyn" vai tyyliin että "jos nyt näiden 1-2 päivän aikana on yhdynnässä, niin saattaisi tulla toivottu tulos"?

Mitään muita, selkeitä oireita mulla ei kyllä tuosta ovulaatiosta ole... enkä tuosta limastakaan ihan varma ole, mutta tällä palstalla olen vain joskus lukenut, että liman eritys liittyisi ovulaatioon...

Kuinkakohan on mahdollista, että mulla on tärpännyt kahesti ainoilla yrittämillä 2-4 päivää menkkojen loppumisen jälkeen? Oon tässä ihmetellyt, että mulla taitaa olla ihan omanlainen kiertojärjestelmä;o

Oireisiin ei kannata liikaa luottaa. Minulla oli oikeanlaiset limat kp 10 -11 tienoilla ja sen jälkeen alkoi kuiva kausi. Ensimmäisen kerran sekstailimme kp 14 illalla ja tärppi tuli.

Tikku näytti kp 12 että ovis olisi tulossa ja tänään oli valkoista limaa hieman. Eli liekö ovis eilen tai tänään, tarkkaan en tiedä, mutta lauantaina jotain hommaa oli, eli taas kerran toivo elää...;-)

Eli tikun viivat yhtäpaksut lauantaina (ovis 24-36 h kuluessa kuulemma, mutta riippunee mihin aikaan päivästä testaa, minä alkuiltapäivästä) ja lima vasta tänään.

Yhteistyössä