Minä joka toisinaan harrastan vieraita miehiä, voin kertoa teille syyn tuohon, jos se jotakuta kiinnostaisi?+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Haluan tuntea itseni halutuksi, haluan olla valmis ennen aktia - ei niin, että aletaan vaan jynkyttämään ilman sen kummempia seremonioita, kuten aviomieheni tekee.

Ymmärrän toki, että kun meillä on lapsia niin tuo seksi on usein nukkuumaanmennessä ja se hoidetaan vähän kiireisemmin, kun nukkumaankin tekisi jo mieli, mutta silti haluan kokea tuon tunteen edes joskus ja vieraan miehen kanssa sen saan...tuntea itseni halutuksi naiseksi, en vain velvollisuudeksi, jota naidaan kyllä säännöllisesti, mutta aika samalla kaavalla.

Minulla on rinnat, joista miehet näkevät päiväunia, aviomieheni ei niihin paljon kiinnitä huomiota, on varmaan tottunut jo. Vieraat miehet kuolaavat suunnilleen päästessään koskettelemaan rintojani.

Ehkä olen valinnut väärän miehen mitä seksiin tulee, mutta vieraiden miesten ansiosta liittomme jatkuu.

[QUOTE="vieras";24351926]Okei ja sä luulet, että pieniä ja kiinteitä ei kuolata ?[/QUOTE]

En tiedä, ei ole kokemusta.
Mutta rinnat ovat parasta ulkonäössäni, ainakin miesten mielestä.

[QUOTE="vieras";24351926]Okei ja sä luulet, että pieniä ja kiinteitä ei kuolata ?[/QUOTE]

Vähän väärään asiaan tartuit AP:n aloituksessa. Kai sitä saa mainita jos omistaa upeat rinnat, ilman että joku alkaa heti jankkaan aiheesta. Oon mäkin esim. tosi ylpee pepustani, ja kyllä, miehet kuolaa sitä. Kai joku silti voi tykätä erilaisestakin takamuksesta.

Jos kerran oma aviomies ei kiinnosta, niin miksi et eroa?

Rakastan miestäni ja hän lasteni isä eikä ole mitään syytä erota.
Seksimme on ihan ok, mutta haluan edes joskus tuntea sen tunteen jonka saan vieraan miehen kanssa, tuon tietynlaisen halun ja viehätyksen.

Ei kai se vaihtamalla muuttuisi, arki tulee joka suhteeseen ja sitten taas naitaisiin pikaisesti ennen nukahtamista..

Eikö asiasta vois puhua miehen kanssa, ja kertoa sille mitä haluat. Meillä toimii ainakin näin. Toisinaan asioista pitää muistuttaa useastikkin, vaikka se ei ole minusta eikä mihestänikään kivaa, mutta se silti kannattaa. Näin on saatu toimimaan ja molemmilla on hyvä mieli :)

[QUOTE="vieras";24351993]Eikö asiasta vois puhua miehen kanssa, ja kertoa sille mitä haluat. Meillä toimii ainakin näin. Toisinaan asioista pitää muistuttaa useastikkin, vaikka se ei ole minusta eikä mihestänikään kivaa, mutta se silti kannattaa. Näin on saatu toimimaan ja molemmilla on hyvä mieli :)[/QUOTE]

Kyllä varmasti voikin ja paljon on kehitystä ollut mitä seksiin tulee.

Okei ootsä vähän tyhmä? Jos joku sanoo, että on itse kaunis, niin tarkoittaako se että hän on maailman ainoa kaunis ihminen ja kaikki muut ovat oksettavia?
Jos joku sanoo että hänellä on kauniit rinnat ja ne ovat isot, niin tarkoittaako se että muunlaiset rinnat eivät ole kauniit?'
EI. JA EI.

jollakin "vähän" huono itsetunto :) oisit vissiin halunnu suuret ja kauniit rinnat :)

Hmm.. ehkä kannataisi laittaa muksut mummulaan ottaa itse joku hotelliviikonloppu jostain sen oman miehen kanssa ja mennä pitkän kaavan mukaan; ensin syömään tms ja siitä sitten "jatkoille" hotellihuoneeseen.. Laita itsesi vimpan päälle kuntoon ja huolehdi ettei miehesi tule edes huomaamaan muita kuin sinua! Lopputulos on varmasti taattu, vaikka hintavaa, mutta ehkä se rahan arvo on oikeasti pieni verrattuna siihen mitä maksat vielä jonakin päivänä vieraissa käymisestä. Toimii ainakin meillä eikä tarvitse kummankaan hypellä vieraissa. Ja kun ollaan pois kotikulmilta, niin kummasti sekin auttaa! Kyllä se ihan itsestä lähtee haluaako oma miehesi sinua vain ei.

Hmm.. ehkä kannataisi laittaa muksut mummulaan ottaa itse joku hotelliviikonloppu jostain sen oman miehen kanssa ja mennä pitkän kaavan mukaan; ensin syömään tms ja siitä sitten "jatkoille" hotellihuoneeseen.. Laita itsesi vimpan päälle kuntoon ja huolehdi ettei miehesi tule edes huomaamaan muita kuin sinua! Lopputulos on varmasti taattu, vaikka hintavaa, mutta ehkä se rahan arvo on oikeasti pieni verrattuna siihen mitä maksat vielä jonakin päivänä vieraissa käymisestä. Toimii ainakin meillä eikä tarvitse kummankaan hypellä vieraissa. Ja kun ollaan pois kotikulmilta, niin kummasti sekin auttaa! Kyllä se ihan itsestä lähtee haluaako oma miehesi sinua vain ei.

Olet varmasti oikeassa.
Mieheni kyllä haluaa minua, kyse on tavoista toimia..

jollakin tavalla vois koittaa piristää seksielämää sen oman miehen kanssa ettei tarvii vieraissa käydä.Varmaan se seksi sun miehenkin mielestä on tylsää ja kaavamaista.Käykö hänkin vieraissa??

Yhteistyössä