Minä haluan AIKUISEN miehen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en itsekään kuin 25 mutta...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en itsekään kuin 25 mutta...

Vieras
En tuota keskenkasvuista kloppia (24v), jonka päämäärä on aina päästä mahdollisimman helpolla ja luistaa kaikista mahdollisista hommista. Miehen elämänhaave on voittaa lotossa, jolloin saisi kaiken haluamansa eikä tarvitsisi tehdä mitään sen eteen. Saahan sitä haaveilla mutta itse vieroksun tuollaista lusmuilua. Ja AINA pitää käydä tupakalla ennenkuin voi aloittaa mitään hommaa vaikka siihen itse hommaan menisi vain muutama minuutti. Haluaisin siis aikuisen miehen, en kuitenkaan mitään kalkkista. Saisikohan tuota nykyista koulutettua? Kokemuksia

Musta on ihanaa, että mun mies ei ole kovin aikuinen (27 v). On kyllä ihan vastuuntuntoinen, mutta ihanan lapsenmielinen. Lapsekkaampikin saisi olla...

Älä nyt ihmeessä silti aikuista miestä vaivoiksesi ota... :D

Alkuperäinen kirjoittaja en itsekään kuin 25 mutta...:
En tuota keskenkasvuista kloppia (24v), jonka päämäärä on aina päästä mahdollisimman helpolla ja luistaa kaikista mahdollisista hommista. Miehen elämänhaave on voittaa lotossa, jolloin saisi kaiken haluamansa eikä tarvitsisi tehdä mitään sen eteen. Saahan sitä haaveilla mutta itse vieroksun tuollaista lusmuilua. Ja AINA pitää käydä tupakalla ennenkuin voi aloittaa mitään hommaa vaikka siihen itse hommaan menisi vain muutama minuutti. Haluaisin siis aikuisen miehen, en kuitenkaan mitään kalkkista. Saisikohan tuota nykyista koulutettua? Kokemuksia

Valitan, mutta monet reilusti yli kolmekymppisetkin käy tupakalla esimerkiksi ennen kuin alkavat tiskaamaan (saattavat käydä tupakalla siinä välissäkin). Ja haaveilevat lottovoitosta! Ehkä vika ei ole iässä vaan miehessä?

Alkuperäinen kirjoittaja Näin kulutan aikaa:

Valitan, mutta monet reilusti yli kolmekymppisetkin käy tupakalla esimerkiksi ennen kuin alkavat tiskaamaan (saattavat käydä tupakalla siinä välissäkin). Ja haaveilevat lottovoitosta! Ehkä vika ei ole iässä vaan miehessä?
Just näin. Tavoistaan on vaikea päästä, puhumattkaan (veltosta) perusluonteesta. En usko koulutukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Musta on ihanaa, että mun mies ei ole kovin aikuinen (27 v). On kyllä ihan vastuuntuntoinen, mutta ihanan lapsenmielinen. Lapsekkaampikin saisi olla...

Älä nyt ihmeessä silti aikuista miestä vaivoiksesi ota... :D

No saa tietysti olla lapsenmielinen, minäkin olen, muttei silti käyttäytyä kuin joku teini. Pitäisi olla selkärankaa ja kantaa vastuu edes itsestään, kun kuitenkin on isä(kaveri) yhdelle lapselle.

Meillä 35v keskenkasvuinen :D
Työnsä hoitaa ja tekee hyvin, kotona ei sit ilman eri pyyntöä mitään teekkään.
Joka asiasta joutuu sanomaan, käskeä korjaamaan OMAT jälkensä yms.
Ei ole koulutus häneen tehonnut....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä 35v keskenkasvuinen :D
Työnsä hoitaa ja tekee hyvin, kotona ei sit ilman eri pyyntöä mitään teekkään.
Joka asiasta joutuu sanomaan, käskeä korjaamaan OMAT jälkensä yms.
Ei ole koulutus häneen tehonnut....

Mun mies on tähän saakka vain opiskellut, sitäkin vain sen verran ettei potkita pihalle koulusta. Töihin ei mitään intoa, koska joutuisi aloittamaan pohjalta niin kuin kaikki muutkin.

Yhteistyössä