Minä en tykkää ulkoilusta, etenkään talvella!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsistynyt

Vieras
Minun täytyy myöntää nyt, etten pidä ulkoilusta niin kauheasti talvella lasten kanssa. Minulla käy aika pitkäksi ja se päivittäinen 2-3 tuntia ulkoilua menee sitten pääosin kelloa vilkuillen. Yksinäni tai esikoisen kanssa tykkään kyllä ulkoilla.

"Ongelma" on tuo kuopus... Tuommoinen vauvamainen 2 vee jonka aktiviteetit pihalla on kävely (etenkin tielle tahtoo mennä ) sekä pulkkailu. Pulkassa/potkurissa jaksaa istua hetken aikaa ja sitten pitää päästä liikkeelle. Esikoinen touhuaa omiaan ja minä pidän kuopuksen poissa tieltä ja rappusilta.

Aikahan tämänkin asian muuttaa, mutta nyt tämä ulkoilu lasten kanssa on pakkopullaa!

Se huono puoli on täällä "korvessa" asuessa, että puistoja yms. ei ole lainkaan.

Olisko hyviä vinkkejä, miten saisin itsellänikin ajan kulumaan paremmin? Lapset kyllä viihtyy ja tykkää olla pihalla.

Me ei ulkoilla edes..ei voisi vähempää kiinnostaa raahaa 3 lasta johonkin tyhjään kaupungin puistoon yksin.jo kerran kuussa on tuskaa. ei siellä ketään muitakaan ole ja sinne palelee jos istut ja lapsetki turhautuu yksikseen.

miksi tekisi elämästä helvettiä tekemällä jotain kamalaa. lapsethan siinä kärsii jos äiti naama norsun vitulla pakkopullana kuljettaa tuolla

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Eipä se mitään herkkua ole. Piristää kuitenkin ja pojalle maistuu ruoka paremmin ulkoilun jälkeen.

Joo onhan itelläkin kiva olo sitten ulkoilun jälkeen :) vaunulenkeistä tykkään, mutta kun esikoinen ei enää oikein tykkää eikä kuitenkaan kaikkia ulkoiluja viittis teiden reunoja tarpoa.

Niin joo, ei mun naaman norsun intiimipaikkoja muistuta vaikka en ulkoilusta niin hirveästi siinä kohtaa nautikaan. Hymyilen ja naureskelenkin lasten kanssa, mutta tekemisen puute vaivaa ja siitä seuraa tylsyys...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Eipä se mitään herkkua ole. Piristää kuitenkin ja pojalle maistuu ruoka paremmin ulkoilun jälkeen.

Joo onhan itelläkin kiva olo sitten ulkoilun jälkeen :) vaunulenkeistä tykkään, mutta kun esikoinen ei enää oikein tykkää eikä kuitenkaan kaikkia ulkoiluja viittis teiden reunoja tarpoa.

Niin joo, ei mun naaman norsun intiimipaikkoja muistuta vaikka en ulkoilusta niin hirveästi siinä kohtaa nautikaan. Hymyilen ja naureskelenkin lasten kanssa, mutta tekemisen puute vaivaa ja siitä seuraa tylsyys...

Ei se aina kivaa ole, ei. Itse huomaan tarrautuvani heti jos puistoon tulee joku AIKUISKONTAKTI. Ei täällä kaupungissakaan aina seuraa ole. Itse asiassa aika hiljaista on meidän lähipuistoissa. Lähinnä iltaisin kouluikäisiä liikkeellä. Että missä lie ne kaikki lapsiaan kahdesti vuorokaudessa yhteensä kymmenen tuntia ulkoiluttavat.

Huomasitkos, että heti kun kerroit, että ei ole sinusta aina kivaa tuo talviulkoilu, osa oletti että olet ns. paskamutsi, joka suurinpiirtein vetää röökiä hiekkalaatikon reunalla ja puhuu kännykkäänsä jennikka-kaverinsa kanssa :)

Yhteistyössä