minä en jaksa tätä enää!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
tätä hemmetin diettiä!! on se ny p.erkele kumma, vaikka kuinka laskee mitä syö, ni ei paino tipu ollenkaan!! \|O tässä nyt on kituutettu joku viikko ja kohta palaa pinna!! hyppään autoon ja ostaa päräytän kaupasta kaikki suklaat!! \|O :ashamed:

Mä laskin pisteitä kahden viikon ajan ja olin koko ajan kiukkunen ja nälkäinen, mutta sitten kun lopetin niin ei mun enää tehny mieli mitään hyvää. Syön ihan normaalisti ja jos tekee mieli napostella otan jonkun hedelmän tai porkkanan. Mun nami himot lähti siinä kahdessa viikossa ja oon tosi tyytyväinen. Paino laskee hitaasti mutta varmasti. Tsemppiä ja jaksamista!! Älä anna nälän tulla!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:29 Malviina kirjoitti:
Älä kaikkia suklaita, mut osta yx, ei se dieetti siihen kaadu, ei saa olla liian ankara itselle, se ei tule onnistumaan.
huoh..juu, ei pidä luovuttaa.. :ashamed: aluks lähti pari kiloa, mutta musta tuntuu että ne on tullu turvotuksena takas..ähh, en tiiä, kun ei mulla ennen oo ollu sormet ja jalat tälleen tönkköset, onko se sitte nestettä? harmittaa vaan niin vietävästi ku ei etes se pari kiloa malttanu pysyä poissa!! :ashamed: :ashamed:

Jätä rasva ja rasvaiset leikkeleet leivältä pois.

Vältä pullaa ja valkoista leipää.

Käytä vain vähärasvaista lihaa.

Jätä makkarat pois.

Juo paljon (VETTÄ!)

Liiku ja nuku säännöllisesti ja tarpeeksi.

Syö vain ruoka-aikaan, ei turhia naposteluita.

Osta hedelmiä ja kasviksia kotiin siltä varalta että mielitekoja tulee naposteluun. Älä osta kaappeihin mitään keksiä tms, houkutukset pois.

Älä paista ruokaa rasvassa vaan paahda uunissa.

Älä käytä kastikkeisiin rasvaa.

Auttaiskohan nämä?

Kannattaa juoda paljon vettä niin turvotus lähtee. Ja muistaa syödä kuitenkin eikä liian vähän, ettei elimistö mene "säästöliekille". Paino laskee tavallaan hypäyksittäin. Esim. ensin pari kiloa sitten saattaa olla taukoa ja sitten se taas laskee... Kyllä se siitä; hitaasti mutta varmasti. Saahan sitä syödä mitä vaan-vaikka sitä suklaata, kunhan energiaa saa vähemmän mitä kuluttaa. :) Älä ole liian tiukka ruokavalinnoissa niin on helpompi jaksaa jatkaa laihdutusta. Muuten käy niin, että kun lopetat laihdutuksen tulee kaikki helposti kilot takaisin. Kokonaismäärä ratkaisee! Ja välillä on hyvä jonain päivänä syödä laihdutuksen aikanakin niin että "napa tirisee".

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:38 Aaban kirjoitti:
Kannattaa juoda paljon vettä niin turvotus lähtee. Ja muistaa syödä kuitenkin eikä liian vähän, ettei elimistö mene "säästöliekille". Paino laskee tavallaan hypäyksittäin. Esim. ensin pari kiloa sitten saattaa olla taukoa ja sitten se taas laskee... Kyllä se siitä; hitaasti mutta varmasti. Saahan sitä syödä mitä vaan-vaikka sitä suklaata, kunhan energiaa saa vähemmän mitä kuluttaa. :) Älä ole liian tiukka ruokavalinnoissa niin on helpompi jaksaa jatkaa laihdutusta. Muuten käy niin, että kun lopetat laihdutuksen tulee kaikki helposti kilot takaisin. Kokonaismäärä ratkaisee! Ja välillä on hyvä jonain päivänä syödä laihdutuksen aikanakin niin että "napa tirisee".
:) kiitti kannustuksesta..jospa mä nyt sitte vielä koittasin laskeskella.. rupes vaan niin hitosti tympäseen kun tuossa aamusella kävin puntarilla, ni kappas vaan +2kg :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:32 Riemurasia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:29 Malviina kirjoitti:
Älä kaikkia suklaita, mut osta yx, ei se dieetti siihen kaadu, ei saa olla liian ankara itselle, se ei tule onnistumaan.
huoh..juu, ei pidä luovuttaa.. :ashamed: aluks lähti pari kiloa, mutta musta tuntuu että ne on tullu turvotuksena takas..ähh, en tiiä, kun ei mulla ennen oo ollu sormet ja jalat tälleen tönkköset, onko se sitte nestettä? harmittaa vaan niin vietävästi ku ei etes se pari kiloa malttanu pysyä poissa!! :ashamed: :ashamed:
Mitäs jos kokeilisit vähä hiilarista dieettiä, tutustu Antti Heikkilän (suomalainen lääkäri) kotisivuihin??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:42 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:32 Riemurasia kirjoitti:
Mitäs jos kokeilisit vähä hiilarista dieettiä, tutustu Antti Heikkilän (suomalainen lääkäri) kotisivuihin??

unohtaa, jollet halua terveyttäs menettää... :whistle: