Minä 115kg tässä taas kirjoitan. Luin kaikkin kirjoitukset edelliseen avaukseeni ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavoite 65kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tavoite 65kg

Vieras
hyppäsin fillarin kyytiin ja menin hakemaan kavreriltani painonvartijoiden pistejutut.

Tutustuin niihin ja hänellä on 2 peräkkäisiltä vuosilta olevaa pistelaskukaaviota eli se miten kenenkin pisteet määräytyy... eka oli tällänen:

26p yli 100kg
24p 90-100kg
22p 80-90kg
20p 70-80kg
18p 60-70kg

toinen sellainen, että oli ikä,paino,sukupuoli,työn vaatimus yms. ja ne oli pisteytetty yhteen.

tuosta ekassa kaaviossa saan syödä 26p
ja tokassa 23p

KUMpI ON OIKEA?

Pisteitä kokeilleena (oma kokemus siis) on se, että makeanhimosta ei tuolla systeemillä pääse eroon, jos sokerihiiren vikaa on. Aina teki mieli jotakin makeaa ruoan päälle, vaikkakin vain jogurttia ja vähitellen alkoi jurppia koko pojottaminen, koska pisteet tuppasi aina mennä yli sallitun ja liikunta tuntui tuossa tilanteessa lähinnä rangaistukselta ja pakkopullalta.

molemmilla laihtuu, mutta tuo, missä otetaan huomioon ikä, sukupuoli yms. on uudempi "versio". Juuri se, kuinka rankka työ, harrastukset, on, lisää pisteiden määrää. Suosittelne tuota uusinta versiota.
Nimim. joskus PV:ssa töissä ollut

Mä suosittelisin sitä 24.Ja jos makeanhimo iskee niin osta niitä Valion rasvattomia mehukeittoja.Niistä ei mene pisteen pistettä.Toimi mulla ainakin kun alkuvuodesta pisteillä laihdutin. Tsemppiä ap! =)

Yhteistyössä