Mimmosia naapureita teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Millaisia naapureita teillä on ja miten tulette heidän kanssaan toimeen?

Itse olen asunut sekä kerrostalossa että nyt jo piempään omakotitalossa. Vaikeuksia ei oikein koskaan ole naapurien kanssa ollut, mitä nyt ehkä nuoruudessa kaupungin vuokra-asunnossa oli välillä vähän hurja meno. Mutta sitä ei jaksanut silloinkaan välittää kun ite oli nuori ja toisaalta tiesi, että kohta muuttaa pois.

Nykyään asumme perinteisellä 70-80-luvulla rakennetulla omakotitaloalueella. Naapurit pääosin eläkeläisiä. Rauhallistahan täällä on. Ei tuu paljoa oltua naapurien kanssa tekemisissä, mutta aina moikkaillaan ja vaihdellaan kuulumisia.

Asun 6 asunnon pienkerrostalossa, kaikki muut naapurit on ok mutta seinänaapurit polttaa tupakkaa niin paljon että meilläkin haisee aina kun he polttavat. Sanominen ei auta mitään, he sanovat että saa polttaa.
Onneksi he ovat muuttamassa viimein loppukuussa, katsotaan millainen seuraava asukas on... yksinhuoltajaäiti teinitytön kanssa, hän vain sanoi että polttaa kanssa mutta ymmärsi kun sanoin miten kauheasti nykyisten naapurien polttaminen häiritsee meitä. Katsotaan...

Kaikki ihan ookoo, mutta yksi minua puolet nuorempi nuori neito on ylitse muiden, on elänyt vuositolkulla puutteessa parisuhteessa ja tulee 1-2 kertaa viikossa luokseni hoitoa saamaan

no molemmat kyllä saa toisiltaan täydellistä hoitoa, unohtamatta b-jobiakaan 😍

terv setämies Fucker-Boy

RT-päätyasunto. Naapurina pariskunta kahdella kouluikäisellä lapsella. On olevinaan vähän parempia ihmisiä ja vierastaa kilttimiehen ulkomasta avovaimoa. Oletettavasti ei tule ongelmia mutta ei myöskään ihan lämpimiä naapurisuhdetta.

1,5km lähinpään. Hyvin tullaan toimeen, vilkutetaan auton ikkunasta jos nähdään ohiajaessa, ja pari kertaa kuussa viestitellään tai pysähdytään hetkeksi juttelemaan.

RT-päätyasunto. Naapurina pariskunta kahdella kouluikäisellä lapsella. On olevinaan vähän parempia ihmisiä ja vierastaa kilttimiehen ulkomasta avovaimoa. Oletettavasti ei tule ongelmia mutta ei myöskään ihan lämpimiä naapurisuhdetta.
Onko sinullakin Aasiasta kotoisin oleva?

Minulla on tuoreehko salarakas (vielä tässä vaiheessa) ja hän on kyllä aivan mahdottoman hieno kokonaisuudessaan Suomi-miehelle

Jo häntä ennen aloin katselemaan aasialaisia sillä silmällä, iloisia ja osaavat pitää miehestä parasta huolta 👍

Omistusasunnossa kerrostalossa. Seinänaapuri, semmonen jotenkin vähän vajaan olonen nuori jätkä, möllirölli ja pitää jumalatonta meteliä. Telkkaria kuuntelee niin kovalla, että alas asti käytävällä kuuluu. Kerran jo laitoin lapun ja sanoin, että asia menossa eteenpäin. Eli yks tuosta viereisestä rapusta sano, että ottaa taloyhtiön kokouksessa asian puheeksi isännöitsijän kanssa. Tuo naapuri viime kesänä huudatti telkkaria niin että kuulu takapihalle asti ja naapurit kyseli ulkona, että tuoko meteli kuuluu tekijän seinanaapurista ja sanovat, että ei voi olla totta, että isännöitsijä antaa tuon touhun jatkua. Tekis oikeesti mieli napauttaa vasaralla päähän tota peräkamari mölliä, muuttaisi takasin äitinsä helmoihin 😠

Perärapussa asuu täysipäiväinen juoppo ja meinas kännissä ajaa mun ja koirani yli. Isännöitsijä sano, että joko taas kännissä ajelee siellä ja sano, että on poliisien voimin puututtu sen riekkumiseen, mutta ei tunnu perille menevän. Kasaa roskat parvekkeelle ja ollut jo lähellä sillä tulipalo. Ihan käsittämätöntä välinpitämättömyyttä.

Osa iäkkäitä täällä ja nuoria aikuisia. Yhdessä vaiheessa hengasin tuolla ulkona parin naapurin kanssa, mutta niin sekin jäi kun vammauduin ja rupes sairauksia tulemaan. Nyt olen vain kroppani ja kotini vanki.

Hyvät on naapurit.
Toisella puolen keski-ikäinen pari. Mies leikkaa mun nurmikon samalla kertaa, kun leikkaa omansa.
Toisella puolen vanhempi, yksinäinen mies. Joutui sairaalaan hiljattain
Kadun toisella puolen asuu jostain Himalajalta
tullut perhe. Mukavia ihmisiä.
Ei tässä ole yhtään ikävää naapuria lähettyvillä.

Yhteistyössä