Mimi & Kuku - inhouspino!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huohh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huohh

Vieras
Voi että ottaa hattuun ne hahmot. |O Voiko olla teennäisempää ja ärsyttävämpää?? Mukula pelaa pikku kakkosen sivuilla jotain pelejä silloin tällöin ja luukuttaa noitten biisejä. Tulee kyllä todellinen myötähäpeän tunne noitten näyttelijöitten puolesta kun kuulen niitä halvalla tuotettuja rallatuksia.

En kolmekymppisenä lukeudu heidän kohderyhmäänsä, joten ei minun tarvitsekaan tykätä. Olen nähnyt livenä Andy&Majka-esityksen (samat tyypit siis), ja ihanan aitoja ovat. Ovat luultavasti telkkaria varten joutuneet muokkaamaan esitystään "muovisemmaksi".

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
En kolmekymppisenä lukeudu heidän kohderyhmäänsä, joten ei minun tarvitsekaan tykätä. Olen nähnyt livenä Andy&Majka-esityksen (samat tyypit siis), ja ihanan aitoja ovat. Ovat luultavasti telkkaria varten joutuneet muokkaamaan esitystään "muovisemmaksi".

No se muovisuus siinä tökkii. Ne kamalat syntikkataustat biiseissä ja se koko show, maskit, puvut ja ällövärit. Voihan olla että samat tyypit osaa tehdä jotain järkevääkin musaa.

Minä näin viimekesänä heidän Liisa ihmemaassa esityksensä ja se oli tosi hyvä :) Meillä tykätään Mimistä ja Kukusta :)

En kolmekymppisenä lukeudu heidän kohderyhmäänsä, joten ei minun tarvitsekaan tykätä.

Samaa mieltä :D Minun ei tarvitse olla heistä yhtään mitään mieltä, mutta meidän 2-vuotias tykkää Mimistä ja Kukusta kuin hullu puurosta. Mua henkilökohtaisesti ärsyttää enemmän se Felix-pupu, joka on ihan järjetön ohjelma, ja Kaapo jonka ääni on kuin raapisi kynsillä liitutaulua.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
En kolmekymppisenä lukeudu heidän kohderyhmäänsä, joten ei minun tarvitsekaan tykätä.

Samaa mieltä :D Minun ei tarvitse olla heistä yhtään mitään mieltä, mutta meidän 2-vuotias tykkää Mimistä ja Kukusta kuin hullu puurosta. Mua henkilökohtaisesti ärsyttää enemmän se Felix-pupu, joka on ihan järjetön ohjelma, ja Kaapo jonka ääni on kuin raapisi kynsillä liitutaulua.

Joo, Kaapo.. :headwall: En ole koskaan tajunnut miksi aikuisten pitää näytellä lasten ääniä.

Enpä tunnustaudu minäkään Mimi ja Kuku-faniksi. Meillä 3v laulelee jatkuvaan niitten sitä "kermavaahtoo pistän hattuun.."-juttua :D Lapset saa kyl meillä niin monipuolisia musavaikutteita noin muutoin etten ole huolissani vaikka noista tykkäisikin. ;)

Meidän poika alkaa itkemään, kun Mimi ja Kuku tulee. Se on yleensä vielä pitkä pätkä verrattuna moneen muuhun kivempaan hahmoon. Poikaa harmittaa ja alkaa kääntelemään kanavaa muualle.

Alkuperäinen kirjoittaja en ole fani:
Meidän poika alkaa itkemään, kun Mimi ja Kuku tulee. Se on yleensä vielä pitkä pätkä verrattuna moneen muuhun kivempaan hahmoon. Poikaa harmittaa ja alkaa kääntelemään kanavaa muualle.

Kuinkahan on mahdollista, kun ei enää tule, vai onko muuta tietoa?! Meillä tyttö kyllä tykkää ja tykänny 1,5 vuotiaasta 2,5 vuoteen eli tähän saakka kovasti, vaikka laittais kovolta sen yhden ainoan, joka sinne jäi, kun niitä vielä tuli :(

Yhteistyössä