Miltähän vuodelta (suunnilleen) tämä vauvan makuupussukka on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
Kiinnostaisi tietää että mistähän tämä on peräisin?

Luulen että on veljeni tai minun vanha, eli 1979 tai 1981 vuodelta.
Onko tällainen ollut äitiyspakkauksessa joskus? Ei varmaan..

Makuupussi tai toppapuku =) kuitenkin.

Aloin miettimään että olisikohan tuo kuitenkin -79 veljeni kun he asuivat ruotsissa veljeni ollessa vauva..Jotenkin nyt muistuisi mieleen että jossain on kuva kun veljeni on tuo päällä äidin sylissä tukholmassa :whistle:

Tuollaista makuupussi/unipussia jakoi 70 luvulla E-kauppa asiakasomistajiensa vauvan saaneille. Siskoni on vm 73 ja minä vm 75 ja meillä molemmilla on ollut tuollaiset vaaleanpunaiset. Settiin kuului lisäksi samaa kangasta oleva toppalakki "silkkinauhoin".

Alkuperäinen kirjoittaja heleena:
Tuollaista makuupussi/unipussia jakoi 70 luvulla E-kauppa asiakasomistajiensa vauvan saaneille. Siskoni on vm 73 ja minä vm 75 ja meillä molemmilla on ollut tuollaiset vaaleanpunaiset. Settiin kuului lisäksi samaa kangasta oleva toppalakki "silkkinauhoin".

No tuon lakinkin olen nähnyt tässä 3vuoden sisällä kuin ullakolta äitini haki meidän kaikkien vanhoja vaatteita =) voi olla jopa minulla itselläni vaatekomerossa!

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja heleena:

No tuon lakinkin olen nähnyt tässä 3vuoden sisällä kuin ullakolta äitini haki meidän kaikkien vanhoja vaatteita =) voi olla jopa minulla itselläni vaatekomerossa!

Juu, sama setti siis näyttäisi olevan. E-liike lienee loppunut aikanaan.

1816847.jpg

-84 vuonna oli tuommoinen makuupussi/haalari.. jos siitä sit halus haalarin niin piti leikata tosiaan saksilla ja ommella. Harmi ettei alaosa näy kuvassa :(

Yhteistyössä