Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi olla 60-luvultakin: mun miehen eka toppahaalari on tikkikuosia ja meillä tallessa vieläkin.Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Itse sijoittaisin ko. puvun 70-luvun alkupuoliskolle, ellei jopa 60-luvulle.
Alkuperäinen kirjoittaja heleena:Tuollaista makuupussi/unipussia jakoi 70 luvulla E-kauppa asiakasomistajiensa vauvan saaneille. Siskoni on vm 73 ja minä vm 75 ja meillä molemmilla on ollut tuollaiset vaaleanpunaiset. Settiin kuului lisäksi samaa kangasta oleva toppalakki "silkkinauhoin".
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Tuo alaosa on ihan umpinainen,että ainakaan ilman saksia siitä ei haalaria saa tehtyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja heleena:Tuollaista makuupussi/unipussia jakoi 70 luvulla E-kauppa asiakasomistajiensa vauvan saaneille. Siskoni on vm 73 ja minä vm 75 ja meillä molemmilla on ollut tuollaiset vaaleanpunaiset. Settiin kuului lisäksi samaa kangasta oleva toppalakki "silkkinauhoin".
No tuon lakinkin olen nähnyt tässä 3vuoden sisällä kuin ullakolta äitini haki meidän kaikkien vanhoja vaatteita =) voi olla jopa minulla itselläni vaatekomerossa!