Miltähän se tuntuu ku on tilillä paljon rahaa?

voiku sen tietäs.. mä oottelen täs parin viikon sisään ekaa isoo tiliä sitten en muista koska viimeks olisin saanu noin paljon! saan tiliä enemmän mitä 4kk kotihoidontuki! Mun tilil ei varmaan oo ikää ollu noin paljoo vaikka töis oon ollu.

mut kyl täs o raadettukki sen eteen!
 
Joskus jos on enemmän rahaa niin kyllähän se turvaa tuo, mutta kyllä se poltteleeki sitte! Ku kerranki sitä rahaa ois laittaa johonki osteluihin, niin arvaatte että tekis mieli shoppailla!! :eek:
Mut laskuihin ja elämiseen yritän aina venyttää mahd pitkään noita rahoja, että pitkittyis se vyön kiristys aika. Nyt on meneillään vyönkiristyskausi; ja vielä enemmän kitkutellaan ku osoittautu taas mies meillä epäkypsäksi nulikaksi talousasioidensa hoidossa, nii ollaan enempi dieetillä siitä syystä... :/
 
no mä juuri sain perintönä 12 500e. ihmettelen mihin sen laittaisin, kun kuluttaakaan ei halua.. hassua miten itsestä tuleekaan pihi kun tilillä on reippaasti rahaa (siis tässä tapauksessa, kun lisää ei ole tulossa). mä en ole koskaan saanut oikeaa palkkaa (korkeintaan 950e käteen, paremminkin sellainen 700e/kk oli suht normaali) kun tein 20tuntia viikossa. mä enemmänikin haaveilen siitä kun ensimmäinen oikea palkka rapsahtaa tilille. mooonta vuotta siihen menee kun vielä opiskelen. se 200e opintotukea kun tulee tilille niin ei paljon hymyilytä :/
 

Yhteistyössä