Miltä tuntuu rintasyöpäpatti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesäheinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesäheinä

Vieras
onko selvärajanen,muljuava,kova,pehmeä....onko kipeä vai ei kipeä...
Olen niin raukka,etten uskalla mennä lääkäriin.rinnan sivussa on tosi kipeä kohta.pidin pitkään väärän kokoisia rintaliivejä ja alue alkoi kipeytymään. välillä tuntuisi patti joka muljuaa ja välillä sitä ei ole...tulee koko ajan tunnusteltua kohtaa ja nyt alkaa jo huolettaan...joo,tiedän mene lääkäriin...mut en uskalla...

Rintasyöpäpatti ei yleensä muljua, vaan on kova ja kiinni "alustassaan" Ei myöskään yleensä ole kipeä. Suosittelen menemään lääkäriin, niin saat selvyyden asiaan. Eipä tarvi sitten murehtia että mitä se on =)

no tuskimpa se on syöpä tosiaankaan, mutta käyhän kuitenkin lekurilla oman mielenrauhasi takia! :hug:
mulla parit patit leikelty reilu vuos sitten ( ei syöpää ) ja pelotti kanssa, mutta se helpotus minkä sain, oli suuri!
ja jos olisikin syöpää, niin ei se, että et menisi lekuriin, vie sitä pois. pahentaa vaan.

Kyllä nyt vaan kannattaisi mennä lääkäriin, ei se menemättömyys sinua pelasta. Rintasyöpäpatti voi olla kaikkea kuvailemaasi mutta se voi olla montaa muutakin vaaratonta tai vaarallista lajia, ärtynyt imusolmuke tai lymfoomapatti. NYT MARS LÄÄKÄRIN PUHEILLE!!!!

Kuulostaa sellaselta mikä mulla on tossa rinnassa. Tutkitutin ja oli vaan rasvakudos tukkeutunut ja siinä se on viäkin! Eikä se tunnu ku tietyssä asennossa eli ns häviää...
Käy vaan tutkituttamassa, pelottaa, tiedän, mut sit tietää mikä se on! :hug:

mulla se tuntuu eniten kyljellään kun makaa ja tunnustelee.rintani ovat kyllä suuret,joten varmasti myös rasvaakin löytyy...jokunen vuosi sitten kävin rintojen ultrauksessa niin lääkäri sanoi että rintani ovat sen sorttiset että niihin tulee juokseita(?)tai siis verta keräävät silleen jännästi jotka tuntuvat pateilta(joku varmaan tietää oikean sanamuodonkin tuolle:) ) ,mut tää ei tunnu siltä...ärsyttää tuo kipu... voiko rintojen ultran tehdä myös raskaana olevalle?mammografiaa ei varmaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla se tuntuu eniten kyljellään kun makaa ja tunnustelee.rintani ovat kyllä suuret,joten varmasti myös rasvaakin löytyy...jokunen vuosi sitten kävin rintojen ultrauksessa niin lääkäri sanoi että rintani ovat sen sorttiset että niihin tulee juokseita(?)tai siis verta keräävät silleen jännästi jotka tuntuvat pateilta(joku varmaan tietää oikean sanamuodonkin tuolle:) ) ,mut tää ei tunnu siltä...ärsyttää tuo kipu... voiko rintojen ultran tehdä myös raskaana olevalle?mammografiaa ei varmaan?

ultrataanhan niitä vauvojakin :D
oisko sulla siis mastopatiaa rinnoissa ? eikö siihen kuulu kaikenmoiset kyhmyt sun muut möhköt. ja jos olet nyt raskaana ( ? ) niin hormonit voi saada kaikkii mähköi viel lisää aikaseks..

Yhteistyössä