miltä tuntuu kun iso O tulee?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
en oo ikinä saanu kenenkään kanssa.mut joskus tulee sellanen niinku pissat tulis,sellanen olo.oisko se merkki et on lähellä?onko muille tullu sellanen?pelkään et tulee pissat kun ihan siltä tuntuu,ni hidastan miehen kans vähän tahtia...oonkohan nyt tehny hallaa itelleni?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
No jos koittaisit vaikka ensin saada itse itsellesi sellaisen aikaiseksi, niin vois ehkä selkeyttää sitä tilannetta kaikkein parhaiten.

no saan minä ihan omatoimisesti,mutta ei kyllä sillon tuu tota pissattavaa oloo...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Ilmeisesti sinä myös ejakuloit. Eli tuntuu kuin pissat tulisi. Ensi kerralla anna tulla ja katso mitä tapahtuu. (Tyhjennä rakko kuitenkin ennen seksiä, ettei tuu oikeesti pissaa). :D

ahaa,mä en varmaan osaa tarpeeks rentoutua,sekin varmaan pitää tän O:n loitolla

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en saa varmaan ikinä...huoh
Kokeilepa joskus ihan rauhassa kylppärissä itseksesi. Jos se tuntuu siltä, että tulisi pissat, niin kylppärissä voit huoletta jatkaa touhuja "loppuun asti". Periaatteessa sieltä ei kyllä kesken orgasmin pissaa tule. Mutta ihan rauhassa tutustu nyt omaan kehoosi, siitä se lähtee.

kynsilakka
mulla meni kauan kauan, ennen kuin sain ensimmäisen yhdynnässä. Harjoittelin kotona YKSIN ihan rauhassa, ja sen jälkeen o:n saaminen onkin ollut paljon helpompaa.
ehkä sitä alitajuntaisesti pelkäsi antautua oman kehon tunteille, se kun tulemaisillaan ja pidätettynä tuntuu lähinnä pissahädältä, joten silloin: "anna mennä" :D

helpoin on tietysti tutustua itseensä esim. vessassa (oven saa yleensä lukkoon) tai kylpyhuoneessa(suihku peittää äänet ainakin)

harjoituksia vaan kehiin, kyllä se siitä :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en saa varmaan ikinä...huoh
Kokeilepa joskus ihan rauhassa kylppärissä itseksesi. Jos se tuntuu siltä, että tulisi pissat, niin kylppärissä voit huoletta jatkaa touhuja "loppuun asti". Periaatteessa sieltä ei kyllä kesken orgasmin pissaa tule. Mutta ihan rauhassa tutustu nyt omaan kehoosi, siitä se lähtee.

niinkuin sanoin,saan kyllä aina kun itse ryhdyn hommiin,eikä sillon tuu tota tunnetta mikä yhdynnässä joskus tulee

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kynsilakka:
mulla meni kauan kauan, ennen kuin sain ensimmäisen yhdynnässä. Harjoittelin kotona YKSIN ihan rauhassa, ja sen jälkeen o:n saaminen onkin ollut paljon helpompaa.
ehkä sitä alitajuntaisesti pelkäsi antautua oman kehon tunteille, se kun tulemaisillaan ja pidätettynä tuntuu lähinnä pissahädältä, joten silloin: "anna mennä" :D

helpoin on tietysti tutustua itseensä esim. vessassa (oven saa yleensä lukkoon) tai kylpyhuoneessa(suihku peittää äänet ainakin)

harjoituksia vaan kehiin, kyllä se siitä :)

eli toivoa on =)

lol :)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en oo ikinä saanu kenenkään kanssa.mut joskus tulee sellanen niinku pissat tulis,sellanen olo.oisko se merkki et on lähellä?onko muille tullu sellanen?pelkään et tulee pissat kun ihan siltä tuntuu,ni hidastan miehen kans vähän tahtia...oonkohan nyt tehny hallaa itelleni?
Pissa ei tule. Ei tule vaikka minkä tekisi. Se on mahdotonta.

M A H D O T O N T A.

Näin ainakin koulussa opetetaan.

Eli.

Anna sen tulla vaan, eiköhän se ole lähempänä kun uskotkaan

Yhteistyössä