käräjillä puolustamassa murhamiestä. minä en kykenis puolustamaan ketään joka on tappanut toisen.
Olen joutunut tuohon koiranvirkaan maallikkona. Juristin työ ei ole hohdokasta vaikka siltä vaikuttaa amerikkalaisissa tv-sarjoissa. Vankilat ovat maailmassa töynnä syyttömiä ihmisiä. Ei minusta olisi kaikkien vapauttajaksi. Olen vain henkinen vapauttaja.Se ois mun duuni.
Mieti niin päin, että jotakuta sulle rakasta syytettäisiin murhasta jota se ei tehnyt. -Ja puolustusasianajaja ajattelisi kuten sinä ajattelet.
Kaila toimi useilla aloilla, filosofian ja psykologian lisäksi myös muun muassa fysiikan ja teatterin parissa. Kaila oli ajattelussaan johdonmukaisen tieteellinen ja pyrki kokonaisvaltaiseen todellisuuskäsitykseen sekä korosti filosofian edistyvää ratkaisukeskeisyyttä.[2] Hän pyrki löytämään yhdistäviä periaatteita eri humanististen ja luonnontieteellisten alojen välillä. Kailan tunnetuin oppilas Georg Henrik von Wright on kuvannut häntä loistavaksi luennoijaksi, eteväksi tieteenharjoittajaksi ja monisärmäiseksi persoonallisuudeksi.[4Olen joutunut tuohon koiranvirkaan maallikkona. Juristin työ ei ole hohdokasta vaikka siltä vaikuttaa amerikkalaisissa tv-sarjoissa. Vankilat ovat maailmassa täynnä syyttömiä ihmisiä. Ei minusta olisi kaikkien vapauttajaksi. Olen vain henkinen vapauttaja.
Ihminen voi olla henkisesti vapaa rottia vilisevässä vankityrmässä. Pitäisi joskus lainata erään miesfilosofin kirja, jonka puheista tykkäsin teinivuosinani.
Ei todellakaan olisi minun duuni, tuskin sinunkaan kun ajattelet kokonaisuutta!Se ois mun duuni.
Mieti niin päin, että jotakuta sulle rakasta syytettäisiin murhasta jota se ei tehnyt. -Ja puolustusasianajaja ajattelisi kuten sinä ajattelet.
Ei todellakaan olisi minun duuni, tuskin sinunkaan kun ajattelet kokonaisuutta!
Suurin osa näistä puolustettavista on syyllisiä murhaan tai massamurhiin, ja silloin sinä haluat heille mahdollisimman lievän tuomion tai jopa vapauttaa heidät siitä. Niinkö?
Tuo murhaajien, pedofiilien ym ym puolustelu on erittäin vastenmielistä touhua jo ajatuksenakin.
Mutta tietysti tekisin kaikkeni jos olen aivan varma että syytetty onkin syytön.
Ei todellakaan olisi minun duuni, tuskin sinunkaan kun ajattelet kokonaisuutta!
Suurin osa näistä puolustettavista on syyllisiä murhaan tai massamurhiin, ja silloin sinä haluat heille mahdollisimman lievän tuomion tai jopa vapauttaa heidät siitä. Niinkö?
Tuo murhaajien, pedofiilien ym ym puolustelu on erittäin vastenmielistä touhua jo ajatuksenakin.
Mutta tietysti tekisin kaikkeni jos olen aivan varma että syytetty onkin syytön.
juuri näinEi todellakaan olisi minun duuni, tuskin sinunkaan kun ajattelet kokonaisuutta!
Työt sinänsä hiiteen! Siis tarkoitatko että jos puolustettavasi kuiskaa sinulle että kyllä hän teki sen murhan, niin silti haluat pelastaa hänet ansaitsemaltaan vankeustuomiolta, koska se nyt sattuu olemaan sinun TYÖSI?Jos olisin päättänyt opiskella lakia ja päätynyt puolustusasianajajaksi niin TIETENKIN puolustaisin mitä parhaiten
Se OLISI MUN TYÖ!
Ja syytetty on syytön kunnes toisin todistetaan.
MurhJos olisin päättänyt opiskella lakia ja päätynyt puolustusasianajajaksi niin TIETENKIN puolustaisin mitä parhaiten
Se OLISI MUN TYÖ!
Ja syytetty on syytön kunnes toisin todistetaan.
Oliko kuolemantuottamus, tappo vai murha. Siinä on iso ero.Työt sinänsä hiiteen! Siis tarkoitatko että jos puolustettavasi kuiskaa sinulle että kyllä hän teki sen murhan, niin silti haluat pelastaa hänet ansaitsemaltaan vankeustuomiolta, koska se nyt sattuu olemaan sinun TYÖSI?
Mutta voitko vastata tähän esittämääni kysymykseen? Se kyllä paljastaa kaiken ”puolustajasta”No ei se oo mun halusta kiinni, niin suomen oikeusjärjestelmä toimii. Mun tehtävä on silloinkin puolustaa ja sit on se taho joka päättää onko syytetty syyllinen vai syytön.
Silloinhan mun pitäisi luopua koko tehtävästä. En voisi enää puolustaa koska lain edessä ei saa valehdella.Mutta voitko vastata tähän esittämääni kysymykseen? Se kyllä paljastaa kaiken ”puolustajasta”
”Siis tarkoitatko että jos puolustettavasi kuiskaa sinulle että kyllä hän teki sen murhan, niin silti haluat pelastaa hänet ansaitsemaltaan vankeustuomiolta”
Syytetty saa valehdella ummet ja lammet.Silloinhan mun pitäisi luopua koko tehtävästä. En voisi enää puolustaa koska lain edessä ei saa valehdella.
Useimmiten haluavat päästää syyllisen tuomiotta tai mahdollisimman pienellä tuomiolla, joka onSyytön kunnes toisin todistetaan. Puolustusasianajajat tekevät tärkeää työtä.
Tee se. LuovuSilloinhan mun pitäisi luopua koko tehtävästä. En voisi enää puolustaa koska lain edessä ei saa valehdella.
Kai tällainen ammatti on vain se näkyvä moralisoinnin kohde. Mut onko mikään ammatti täysin "viaton". Meillä on asevalmistajia, murhaaja vain käyttää sitä asetta, hakkerit varastaa vain rahaa.käräjillä puolustamassa murhamiestä. minä en kykenis puolustamaan ketään joka on tappanut toisen.
Ei kauheasti sun mielipiteet kiinnostaisi tuossakaan tapauksessa.Tee se. Luovu
Muuten syyllistyt rikokseen minun mielestäni!
Kai se puolustuksen tehtävä on myös kartoittaa mielentila jne. Ei se automaattisesti tarkoita, että haetaan vapauttavaa tuomiota.Tee se. Luovu
Muuten syyllistyt rikokseen minun mielestäni! Jos puolustat ilmiselvää murhaajaa esim ja haluat hänen säästyvän ansaitsemaltaan rangaistukselta.
Sinun ajatusmaailmasi on kyllä äärimmäisen huolestuttava. Kuin itäsuomalaisten oikeuslaitoksen. Raiskaajia ja pedofiilejä suojellaan siellä, mitä nyt on valitettavasti saanut lukea uutisista.Ei kauheasti sun mielipiteet kiinnostaisi tuossakaan tapauksessa.
Mut mä en ole asianajaja. Etkä, luojan kiitos, sinäkään.
Miksi ihmeessä haluat päästää massamurhaajan vapauteen? Siis niinkö?Vasta ranskalainen nainen tappoi viisi lastaan. Hänet laitettiin mielentilatutkimuksiin. Sinun mielestä olisi ehkä lukittu elinkautiseen?
Sinun ajatusmaailmasi on kyllä äärimmäisen huolestuttava. Kuin itäsuomalaisten oikeuslaitoksen. Raiskaajia ja pedofiilejä suojellaan siellä, mitä nyt on valitettavasti saanut lukea uutisista.
Nyt voin vain todeta että onneksi sinä et ole asianajaja ja valitettavasti minä en ole.
Vaikuttaa jopa siltä, että puolustusasianajajansa haluaisit esimerkiksi päästää norjalaisen massamurhaajan Breivikin vapauteen
Nainen haki itselleen eutanasian Belgiasta, sillä ei kestänyt elää itsensä kanssa. Hänellä siis oli mielenterveyshäiriö.Miksi ihmeessä haluat päästää massamurhaajan vapauteen? Siis niinkö?
Palaan. Työt kutsuu nyt.Sinun ajatusmaailmasi on kyllä äärimmäisen huolestuttava. Kuin itäsuomalaisten oikeuslaitoksen. Raiskaajia ja pedofiilejä suojellaan siellä, mitä nyt on valitettavasti saanut lukea uutisista.
Nyt voin vain todeta että onneksi sinä et ole asianajaja ja valitettavasti minä en ole.
Vaikuttaa jopa siltä, että puolustusasianajajansa haluaisit esimerkiksi päästää norjalaisen massamurhaajan Breivikin vapauteen
Mielestäni puolustuksella ja puolustuksessa on se toinenkin puoli. Ilman puolustusta ei voi olla varma, onko tekijä syyllinen. Mitään täysin varmaa ei aina saa, ja varmasti syyttömiä istuu tuomiota, mutta kyllähän se tasaa puntteja.käräjillä puolustamassa murhamiestä. minä en kykenis puolustamaan ketään joka on tappanut toisen.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat