Miltä näyttää mielestäsi "naapurintyttömäinen" nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eri ihmisten mielestä se tarkottaa eri asioita. Mun mielestä se on jotain helposti lähestyttävää. Ehkä vähän vähättelevääkin. Jotain aika tavallista mutta viehättävää silti.

Tossa videolla on semmoinen

OT:

Kerran olin baarissa, pukeutunut aikasta seksikäästi. Kuulin sitten, kun eräs vanhempi mies sanoi miehelleni että "vaimosi näyttää ihan naapurintytöltä!" Hymyilin iloisesti miehelle, ajattelin hänen sanoneen kohteliaasti.

Miehen kanssa tuli myöhemmin puheeksi asia ja hän korjasi että mies oli sanonut "vaimosi näyttää ihan naapurimaan ilotytöltä!"

No ei ainakaan sellainen jolla on yksi tai useampi seuraavista:

-ylipaino
-kananpersetukka
-luonnotonta väriä hiuksissa
-näkyvä tatuointi
-toisen miehen siittämiä lapsia

Mikä tahansa noista vie niin naapurintyttömäisyyden kuin muunkin viehätysvoiman. Oksennusrefleksi sen sijaan aktivoituu helposti.

OT:

Kerran olin baarissa, pukeutunut aikasta seksikäästi. Kuulin sitten, kun eräs vanhempi mies sanoi miehelleni että "vaimosi näyttää ihan naapurintytöltä!" Hymyilin iloisesti miehelle, ajattelin hänen sanoneen kohteliaasti.

Miehen kanssa tuli myöhemmin puheeksi asia ja hän korjasi että mies oli sanonut "vaimosi näyttää ihan naapurimaan ilotytöltä!"
Taitaa miehesi ymmärtää jotenkin väärin tuon käsitteen? :D

Minä ainakin olen ymmärtänyt sen niin, että on sellainen jotenkin tuttu, helpostilähestyttävä ja sellainen vähän nättikin.

Yhteistyössä