Miltä ajattelette siitä että kilttimies matkustaa kotiin junan puolityhjässä extraluokassa ja moni muu istuu rahvan osastolla kun sillit purkissa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katsoin äsken että kovin montaa vapaata paikkaa siellä ei ole. Extra-luokassa niitä on enemmän mutta jostain syystä juuri kukaan ei halua maksaa siitä niitä muutamia euroja.
Käly viettää taas viikonlopun meillä ja hän on kuskina kotimatkalla.
 
vierailija
Ja nyt junamatka lähellä loppuaan. Samalla käly on käynyt autolla hakemassa minun ja vaimon etukäteen maksettuja ostoksia autolla ja päästään lähtemään saman tien kotiin. Näin homman kuuluukin toimia.
 
No toinen meistä ei ole suomalainen ja täällä on muutakin rempattavaa. Kasvihuone. Kanalan ja kiviläävän hormit. Riista-aidat. Listas voisi jatkaa.
Meilläkin on rempattavaa. Ekaksi järjestettiin paikka missä nukkua ja sateensuoja kaasupolttimelle. Seuraavajsu tehtiin huussi käyttökuntoon. Ja sit ostettiin pihaan sauna.

Tärkeimmät ensiksi!
 
vierailija
Mitä tosta sun extraluokassa matkaamisesta pitää nyt erikseen sitten mukamas ajatella? Se nyt tulee läpi ja selväksi ettet viihdy ihmisten parissa, niin sitten pitää extrailla jotta on tilaa olla yksin. Sä maksat erikseen siitä, että saat olla yksin. Toiset vaan haluaa liikkua paikasta a paikkaan b yhtään sen enempää maksamatta. Eivätkä pelkää ihmisiä.
 
vierailija
Mitä tosta sun extraluokassa matkaamisesta pitää nyt erikseen sitten mukamas ajatella? Se nyt tulee läpi ja selväksi ettet viihdy ihmisten parissa, niin sitten pitää extrailla jotta on tilaa olla yksin. Sä maksat erikseen siitä, että saat olla yksin. Toiset vaan haluaa liikkua paikasta a paikkaan b yhtään sen enempää maksamatta. Eivätkä pelkää ihmisiä.
Sitten siinä on terveysturvallisuusaspekti. "Flunssa" leviää täydessä junavaunussa tehokkaasti.
 
vierailija
Ajattelen, että itse mieluummin matkustan edullisemmassa luokassa ja koska olen hoikka niin mahdun oikein mukavasti istumaan junan istuimessa.
Ap:n vaunuvalinnasta en välitä, kukin matkustaa tavallaan, mutta ylimielisestä kirjoitustyylistään en tykkää, koska arvostan ystävällisyyttä ja toisten ihmisten kunnioittamista, en itsensä korottamista ja muiden mollaamista.
 
vierailija
Ajattelen, että itse mieluummin matkustan edullisemmassa luokassa ja koska olen hoikka niin mahdun oikein mukavasti istumaan junan istuimessa.
Ap:n vaunuvalinnasta en välitä, kukin matkustaa tavallaan, mutta ylimielisestä kirjoitustyylistään en tykkää, koska arvostan ystävällisyyttä ja toisten ihmisten kunnioittamista, en itsensä korottamista ja muiden mollaamista.
👍Kilttimiehen jutut ovat vain fantasiaa. Hänen kirjoitukset ovat esimerkki siitä miten paljon Suomessa on mt-ongelmaisia. Kirkko&kaupunki-lehdessä on aiheesta Tuomas Enbusken kolumni. Juttu oli aamulla lehden luetuin artikkeli.
 

Yhteistyössä