Miltä tuntuu olla läski?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sopiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Tukalalta, kömpelöltä, ahtaalta, laiskalta, painavalta, hävettää...jne. Suklaalla olen itseni lihottanut. Ja suklaattomuudella itseni laihdutan. Muu ruokavalio on kunnossa.

Hienoa, ensimmäinen rehellinen vastaus! :)
Huvittavia nämä läskit, jotka ei tietenkään juuri mitään syö.

Tänään syönyt puolikkaan pitsan, kanakastiketta ja riisiä, n. 5 irtokarkkia ja suklaata n. 100 grammaa. Ja kahvia 3 kuppia. Ja 2 viilistä.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Tukalalta, kömpelöltä, ahtaalta, laiskalta, painavalta, hävettää...jne. Suklaalla olen itseni lihottanut. Ja suklaattomuudella itseni laihdutan. Muu ruokavalio on kunnossa.

Hienoa, ensimmäinen rehellinen vastaus! :)
Huvittavia nämä läskit, jotka ei tietenkään juuri mitään syö.

Tänään syönyt puolikkaan pitsan, kanakastiketta ja riisiä, n. 5 irtokarkkia ja suklaata n. 100 grammaa. Ja kahvia 3 kuppia. Ja 2 viilistä.

Siinä ei ole mitään huvittavaa että ei saa mitään alas.
Ylipainostani huolimatta mulla on ongelmia syödä tarpeeksi paljon. Mitään inhottavampaa ei ole kuin se että pitää itsensä pakottaa syömään jotta kroppa toimisi normaalisti. Onneksi raskaus tuntuu korjanneen hieman ongelmaa, nälkä tulee edes joskus.

Juu juu, toki kaikilla on aina tällainen ongelma taustalla tai kilpirauhasen vajaatoiminta tai tai tai

Läskinä tuntui inhottavalta, ei oikein jaksanut mitään. Kuvotti oma kuva vaatekaupan sovituskopin peilissä. Vaatteet ahdisti. Ja minä söin ja etenkin kaljaa join jotta minusta tuli läski turvokki.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Läskinä tuntui inhottavalta, ei oikein jaksanut mitään. Kuvotti oma kuva vaatekaupan sovituskopin peilissä. Vaatteet ahdisti. Ja minä söin ja etenkin kaljaa join jotta minusta tuli läski turvokki.

muaks. samma här.

Kuinka paljon olet laihduttanut ja millä tyylillä?jos saa kysyä :D Itse aloitin 10 kilon pudotusurakan juuri.

Oli ikävää ja masentavaa olla ylipainoinen.
Inhosin vaateshoppailua kun kaikki näytti karmeelta päällä ja vaatteet piti olla "isojen tyttöjen" kokoisia.
Kesällä oli kuuma aina kun hieman liikkui esim. pyöräili tai käveli reippaasti.
Oma kuva peilissä tuntui vieraalta ja ällöttävältä.

Nyt tuntuu taas hyvältä ja ihanaa kun normaalit vaatteet menee päälle.
Eikä tartte miettiä peittääkö vaate jotain tiettyä kohtaa kropassa.
Liikunta maistuu; pyöräily on taas mahtavaa.
Ja mikäs tässä uimarannallakaan ollessa kun monta vuotta vanhat Emporiot menee taas päälle B)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Kuinka paljon olet laihduttanut ja millä tyylillä?jos saa kysyä :D Itse aloitin 10 kilon pudotusurakan juuri.

Lihavimmillani painoin 69kg, ja kilot lähti niinkin yksinkertaisella keinolla kuin liikunta. Kävelin uimahallille n 6km ja uin kilsan ja kävelin takaisin, pari kertaa viikossa.
Paino putosi pikkuhiljaa ja sitten olikin monta vuotta 52kg joka oli minulle se sopivin paino. Tällä hetkellä painan 58kg enkä oikein jaksa enää laihduttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Ihan ok. Joskus tosin vituttaa kun on sit samalla niin saatanan kankeakin.
Syön niinku normaalit rekkakuskit syö :D , luulen kyllä et mun ylipaino tulee noista reippaista juomatottumuksista.

Ai rekkakuski. Ilmankos kirjuuttelet täällä, kun ei ole ajon aikana muuta tekemistä.

Kankeus ei ole kyllä miehillä lainkaan pahitteeksi.

Kotona ny. Yleensä aina illasta ajelen. Päivät ja yöt sellasta joutenoloa.

Nukut sitten ajon aikana vai?

No vaikka sit niin. Näitä juttuja ei vaan enää jaksa...

Yhteistyössä