Miltä tuntuu, kun vauva on laskeutunut alas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Viime viikolla lääkäri sanoi, että vauvan pää tuntuu jo melko alhaalla. (viikkoja nyt 30)
Osaatteko kertoa, että miten teillä on olo muuttunut kun vauva on laskeutunut ja onko se näkynyt ihan mahan muodossa? Minulla maha on vielä sellainen, että on ylhäältä aivan kova ja ehkä suurempi, mutta silti välillä tuntuu ihan selvästi alapäässä joten muljaisuja jotka alkaa pissattamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kirsuli:
tunne ja sit maha niinkuin vähä laskeutuu.itellä helpompi olla.............ei paina ylöspäin tohon palleaan :x

Tuota paineen tunnetta mulla on usein mutta maha on silti vielä ylhäällä.
Toisaalta tuo paineen tunne voi liittyä jotenkin supistuksiinkin, koska paikat alkaneet kypsyä.

Mulla oli koko raskauden vauva todella alhaalla, neuvolassa olivat jopa ihmeissään että miten voikin olla pää niin alhaalla kuin oli siittä asti kun vauva "kiinnittyi". No olipa helppo synnytys ponnistus vaiheessa =)

minulla laskeutui viime viikolla ja siitä lähtien koko alapää ollut puuduksissa, vessassa käynti hankalaa kun supistaa samanaikaisesti, muutenkin tunne että pää todella painaa siellä synnytyskanavassa. valkovuotoa holahtaa yhtäkkisesti ihan runsaasti. maha on pienentynyt selvästi vaikka punnertaessa saakin potkittua palleaan ihan kivasti mutta mahan muoto on painunut alemmas ja maha on levinnyt ympäri kroppaa...viikkoja 34.

Onkohan mulla laskeutunut,valkovuotoa on runsaanlaisesti,vessassa kun käy ja istuu pöntölle on 'raskas'alapää..pissalla hyppään jatkuvasti(enemmän kuin tähän mennessä ja sillonkin ollut usein)..muutenkin maha jotenkin raskaampi..esikosta ei ollut tälläistä.Nyt rv 30..ja synnytys salissakaan ei ollut vielä alhaalla...

Yhteistyössä