Miltä teillä näyttää keittiö ruokailun jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
Meillä on joka ikisen ruuan jälkeen ihan hirvee kaaos keittiössä!! Tuo 1vee opettelee innolla syömään ja jälki on sen mukaista...oonkin miettiny, missä kulkee raja minkä verran lapsen pitää antaa toteuttaa itseään ruokaillessa?!

Ei se nyt suoranaisesti visko ruokaa, mut esim. kippaa lusikallisen pöydälle ja liiskaa sitä siit sihen, ruokaa löytyy kaikista vaatteista, syöttötuolista, lattialta kilokaupalla...kyllähän siitä osa suuhunkin menee, mutta...

Ja nuo kaks isompaa, tuntyuu, että ne on yhtä pahoja murustajia..

Tänäänki oon aamulla imuroinu, nyt lounaan ja välipalan jälkeen jos joku kurkkais meidän keittiöön, niin arvais ehkä, että imuria on käytetty täällä pari viikkoa sitten! JOku pieni eläin sais riittävästi ravintoa tuolta meidän pöydän alta!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Meillä on joka ikisen ruuan jälkeen ihan hirvee kaaos keittiössä!! Tuo 1vee opettelee innolla syömään ja jälki on sen mukaista...oonkin miettiny, missä kulkee raja minkä verran lapsen pitää antaa toteuttaa itseään ruokaillessa?!

Ei se nyt suoranaisesti visko ruokaa, mut esim. kippaa lusikallisen pöydälle ja liiskaa sitä siit sihen, ruokaa löytyy kaikista vaatteista, syöttötuolista, lattialta kilokaupalla...kyllähän siitä osa suuhunkin menee, mutta...

Ja nuo kaks isompaa, tuntyuu, että ne on yhtä pahoja murustajia..

Tänäänki oon aamulla imuroinu, nyt lounaan ja välipalan jälkeen jos joku kurkkais meidän keittiöön, niin arvais ehkä, että imuria on käytetty täällä pari viikkoa sitten! JOku pieni eläin sais riittävästi ravintoa tuolta meidän pöydän alta!!

Tuo kuvaus teidän keittiöstä oli ihan kuin meidän...et on meitä muitakin.

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
Suurempi sotku jää varmaan minun jäljiltä :ashamed: Suurinpiirtein kaikki kattilat ja kipot on käytetty ruoanlaitossa ja odottavat pöydillä pääsyä tiskikoneeseen.

täällä ihan samanlaista... ja keittiön päydällä on jotain ruokaa, ketsuppia ja leipää niin että väriä ei erota. :kieh:

Sama juttu meillä, mutta silti mun mielestä lapsen pitää antaa syödä itse, jos kerran haluaa. Meidän kuopus on syönyt itse 10 kuukauden ikäisestä, ja siihen ei väliin mennä, taikka seuraa karmea karjunta! Tuolit, lattia, ym. on näkemisen arvoiset. Sitten, kun ei aina ehdi hinkkaamaan esim. puuroa tuolin laidoista, niin se jähmettyy sellaiseksi ällöttäväksi kimpaleeksi, jota pitää todella hangata...No, sitä varten on meillä mummot!

Lattia on sen näköinen kuin kaikki ruuat ois paiskottu sinne :headwall: Meillä kanssa tämän aiheuttaa poika 1v =)
Joka pöytätaso täynnä astioita.
Pojat putsaa yleensä ruokapöydän, mutta mä jo ehdin paapaattaa siitäkin, kun mua suututtaa, kun ne likaset astiat kasataan pitkin työtasoa, kun se himskatin pesukone on siinä vieressä ja täyttöä vaan odottaa |O Että turhaa niitä astiota siirtelee pöydältä toiselle, kun samalla vaivalla menis koneeseen.

no mie just putsasin "juuriharjan" kanssa keittiön lattian polvillani, ja voitte uskoo miten paskanen vesi lähti :$ mut jospa se nyt kiiltelis muutaman päivän taas puhtaana :whistle: mut tätä se on pienten kans, ei mahda mtn :D

Yhteistyössä