Miltä näyttää keskenmennyt alkio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ympyrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ympyrä

Vieras
Minulla on ollut ongelmia uusien pillereiden kanssa, ja kuukautiset ovat olleet epäsäännölliset. Lääkäri sanoi, että vaihdon jälkeen voi mennä muutama kuukausi ennenkuin kierto tasaantuu. Nyt minulla alkoi kuukautiset useita päiviä aikaisemmin kuin piti. Vuoto on ollut runsaampaa ja kuukaustiset normaalia kivuliaammat.
Tänään vessassa pyyhkiessäni paperiin tuli n 2euron kolikon kokoinen veri hyytymä. Ihmettelin sitä kun tuollaisia hyhmiä ei ole ennen tullut ja katselin tarkemmin. Se ei ollut säännöllinen klimppi, vaan soikean muotoinen, aika kiinteä ja mukana oli jotain harmaata, kuin kalvoa, joka oli pitkulainen ja venyvä.
Oliko se vain verihyytymä vai mitä? Säikähdin sitä vähän, että olisiko se ollut keskenmeno. Minä en siis tietoisesti ole ollut raskaana ainakaan...
Vuoto on ollut sen jälkeen niukempaa, muttei kuitenkaan ole loppunut vielä. Huomenna soitan jokatapauksessa neuvolaan, kun ei nuo pillerit minulle tunnu sopivan...

Huh, toivottavasti oli vain tuollainen hyytymä... Tuommoisia klimppejä tuli synnytyksen jälkeen kyllä ja tietysti paljon isompiakin, mutta kuukautisten aikaan ei ole ennen tullut hyytymiä.
Missä muuten vika jos niitä tulee?

Yhteistyössä