K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lesbo:Uh, jos tarkoitat miehen elintä ja spermaa, niin itse inhoan niiden makua. Esinahan alle jää aina jotain kammottavan voimakkaan makuista vaikka ois just tullut pesulta. Sperma taas, uh, eipä voi maulla kehua.
Vaihdoin sittemmin naisiin, nainen maistuu paremmalta.
Alkuperäinen kirjoittaja lesbo:Uh, jos tarkoitat miehen elintä ja spermaa, niin itse inhoan niiden makua. Esinahan alle jää aina jotain kammottavan voimakkaan makuista vaikka ois just tullut pesulta. Sperma taas, uh, eipä voi maulla kehua.
Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja lesbo:Uh, jos tarkoitat miehen elintä ja spermaa, niin itse inhoan niiden makua. Esinahan alle jää aina jotain kammottavan voimakkaan makuista vaikka ois just tullut pesulta. Sperma taas, uh, eipä voi maulla kehua.
Pillu haisee ja maistuu mädäntyneeltä kalalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mä pääsenkin maistaa miestä huomenna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lesbo:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mä pääsenkin maistaa miestä huomenna![]()
Kiva sulle, kun siitä pidät. Kukin tavallaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:pskalta ja hieltä...yöks! mut niistähän me naiset tykätään,kunnon miehistä eikä mistään naisellisista "miehistä"![]()