Miltä äidin sitten kuuluu näyttää?

No. Marimekon tasaraitaa, pyöräilyshortsit tai löysät verkkarit. Punainen kanapersetukka. Crocksit jalassa. Muutama kilo ylipainoa. Sitten vasta olet vakavasti otettavan ÄIDIN näköinen.

pläski, elämäänsä kyllästynyt, huono hiuksinen ja - hampainen, rillipäinen, rasvanen naama täynnä finnejä, tuulipuku päällä ( vuosimallia -89 ) tyhmä ja saamaton. Saa siis vain lapsia aikaan :) niin ja niken varsilenkkarit :laugh:

Tätä pitäisi kysyä niiltä ihmisiltä, jotka typeryyksissään tuollaista toteaa toisesta ääneen. Itsekin olen vastaavaa joskus kuullut sanottavan itsestäni. Ilmeisesti sitten jotenkin "hompsuisilta"? Aivan älytöntä.

Itse haluan näyttää edelleen nuorelta ihmiseltä (oon siis 21) ja hymyillä mahdollisimman paljon, vaikka rankkaa se tulee olemaankin pienen lapsen kanssa ensimmäistä kertaa. Oon aina pukeutunut mukaviin ja urheilullisiin vaatteisiin, joten varmasti pukeudun näin jatkossakin. Haluan pitää myös itsestäni huolta, jotta voisin olla hyvä esimerkki vauvalleni. Moni äiti on jatkuvasti kärttyinen ja karjuu lapsilleen, mutta mun mielestä se ei aina auta asiassa eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja määritteet:
pläski, elämäänsä kyllästynyt, huono hiuksinen ja - hampainen, rillipäinen, rasvanen naama täynnä finnejä, tuulipuku päällä ( vuosimallia -89 ) tyhmä ja saamaton. Saa siis vain lapsia aikaan :) niin ja niken varsilenkkarit :laugh:

Musta tuli äiti vajaat kolme viikkoa sitten ja tämä pitää lähestulkoon paikkansa!!! :laugh: Läski en oo, ( en ainakaan myönnä, 164/62), enkä omista varsilenkkareita.

Oikeestaan elämäkään ei kyllästytä, mutta: hiukset hapsottaa minne sattuu, hampaat on aina olleet vinksinvonksin, rillit roikkuu nenällä, naama meni pilalle raskausaikana = finnejä ja mustapäitä tuli vaikka muille jakaa, tuulipuku nyt vaan on niin mukava päällä (ja oli varsinkin raskausaikana, ja tietenkin jostain vaatekaapin perältä esiin tongittu...), eikä kyllä mitään viitseisi tehdä, eli oon vielä tyhmä ja saamatonkin!

=)

Yhteistyössä