kun vaihdoin nyt ton sim kortin mut ei oo yhteyttä verkkoon...
eli sit on dna kun näytöllä lukee dna...mut koska siis?????
eli sit on dna kun näytöllä lukee dna...mut koska siis?????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla aikoinaan kun vaihdoin liittymää tuli oikein kellonaika milloin uusi toimi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Numeron siirto tapahtuu aikaisintaan viiden työpäivän kuluttua siitä, kun Saunalahti on tehnyt numeronsiirtotilauksen luovuttavalle operaattorille. Ilmoitamme siirron tapahtuma-ajan sinulle tekstiviestitse. Entinen liittymä toimii, kunnes uusi Saunalahden GSM-liittymä on valmis.
Näin Saunalahden sivulla.
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:en mä ymmärrä|O oon vaihtamassa saunista dna:han, eli pidänkö saunis kortin sisällä ja siihen tulee se viesti?? kun eihän tolla dna:n kortilla voi soittaa..kun ei verkkoa
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:no pitääx mun nyt laittaa takas toi vanha kortti, jos tulee se viesti et millon voi vaihtaa...vai häh?? sain postilta vaan ton dna oppaan ja siä tuli sim kortti mukana
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:no vaihdoin ton takas vanhaan eli saunikseen..ei oo missään papereissa lukenut että koska vaihtuu....
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Jos sitte tulee vaan se tekstari. Eli kantsii varmaan kiikuttaa sitä uutta SIM:iä mukanas, ku et voi tietää koska vaihto tapahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Numeron siirto tapahtuu aikaisintaan viiden työpäivän kuluttua siitä, kun Saunalahti on tehnyt numeronsiirtotilauksen luovuttavalle operaattorille. Ilmoitamme siirron tapahtuma-ajan sinulle tekstiviestitse. Entinen liittymä toimii, kunnes uusi Saunalahden GSM-liittymä on valmis.
Näin Saunalahden sivulla.
Muistutamme sinua siirrosta tekstiviestillä vielä juuri ennen siirron tapahtumista. Siirto näkyy noin 10 minuutin pituisena katkoksena, jolloin kumpikaan liittymä ei ole käytettävissä.