Millon tuo rakastumisen huuma menis ohi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Käärme

Jäsen
26.04.2006
539
0
16
Ei tule mitään. Olen naimisissa ollut pari vuotta tuon ukon kanssa ja nyt oon kolmisen kuukautta ollu, nii umpi rakastunu toiseen mieheen. Olo on kuin pienellä teini tytöllä, eikä tajuu mistää mitää. Tässä tulee hulluksi. Tekis mieli jättä tuo mies ja vaihtaa se toiseen. Mietin että loppuisko tää olo tila joskus ja herkiäisi haaveilemasta. Tämä toinen mies on tietoinen elämästäni aika tarkkaan ja haluaisi minun muuttavan hänen luokseen ja kaikkee. Pää tässä sekoo |O

Entä tunteesi omaan mieheesi? Jos nyt pitäisi tehdä valinta, kummanko ottaisit? Mikä sinua pidättelee nykyisen miehesi luona?
Ihan vaan ajattelun aiheeksi noita kyselen.

Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Entä tunteesi omaan mieheesi? Jos nyt pitäisi tehdä valinta, kummanko ottaisit? Mikä sinua pidättelee nykyisen miehesi luona?

Eipä silleen ole tunteita tuota kohtaan. Mua pidättelee täällä tämä yhteinen talo, kaksi lasta ja sen rahat suoraa sanottuna, ei muuta :|

Alkuperäinen kirjoittaja Käärme:

Eipä silleen ole tunteita tuota kohtaan. Mua pidättelee täällä tämä yhteinen talo, kaksi lasta ja sen rahat suoraa sanottuna, ei muuta :|

HUHHUH, aikamoinen tilanne. :(
Noh, niin ne jotkut vanhemmat ja viisammat naiset sanoo ettei se mies vaihtamalla parane... mene ja tiedä.
Olitko nykyiseen ukkoosi umpirakastunut kun naimisiin menitte? jos olit niin kertoo jonkin verran kuinka voi sen uuden miehenkin kanssa käydä.

meet sen ihanan miehen kanssa nuin 10 kertaa petipuuhiin niin sitte voitki palata taas sen rikkaan ja tylsän luo. sitte ku tulloopi taas tämä tilanne eteen niin sama uusiksi.

oon totaalisen rakastunut ja vieläpä mieheni parhaaseen kaveriin..en ole naimisissa kuitenkaan. juttumme on jatkunut kohta vuoden, välillä ollut useita kuukausia ettemme ole nähneet mutta nyt on mennyt jo aika vakavaksi.. rakastan tätä toista miestä, hän on ihan erilainen jo ajatusmaailmaltaan mitä mieheni, en tajua mitä yhteistä meillä on koskaan ollut, tämä toinen mies on todella kultainen sydämeltään, kun taas mun mies taitaa olla hullu psykopaatti.. on lyönyt ja potkinut, uhkaa tappaa yms.. asunnon saan pian,mies ei tiedä tästä ja sitten se on adios!!

ja kolmas haaveissa...profiilin mukaan...mut kumman miehen kaa.
Voi jessus näitä palstan parisuhdekuvioita!

Alkuperäinen kirjoittaja apuva:

Näin on kolmas tosiaan haaveissa. En tiedä vaan kumman kanssa, kumpikin ois halukkaita. Itse ajattelin joskun ennen kanssa, että on ne jotkut tyhmiä, muttakun se nyt sattu omalle kohdalle ni minkäs tiet. Tämä nykyinen muuten tieää, kun sanoin sille että olen rakastunut toisenn, että en tiedä mitä tekisin. Ni arvatkaas, mitä se teki sanomatta mitään. Heitti housut pois ja pani. Että ota siitä selvää sitten, että mitä se miettii

Alkuperäinen kirjoittaja apuva:

Näin on kolmas tosiaan haaveissa. En tiedä vaan kumman kanssa, kumpikin ois halukkaita. Itse ajattelin joskun ennen kanssa, että on ne jotkut tyhmiä, muttakun se nyt sattu omalle kohdalle ni minkäs tiet. Tämä nykyinen muuten tieää, kun sanoin sille että olen rakastunut toisenn, että en tiedä mitä tekisin. Ni arvatkaas, mitä se teki sanomatta mitään. Heitti housut pois ja pani. Että ota siitä selvää sitten, että mitä se miettii

No se pisti parhaansa peliin kun ei kerran osaa tunteista puhua...

Yhteistyössä