millon toi "pippeli kakka pylly hahhahhaa" -kausi loppuu lapselta !?!?

*
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
argh |O
viis vuotiaalla on kokoajan puheessa toi kakka-pippeli -meininki. :headwall:
"anna leipä äiti. kakkapieru. " "mennää ulos kakkapieru".

ei jaksa :headwall:
Meillä se on kans tuolla 4 vuotiaalla. Rasittavaa! ARGH! Oikein semmoista äijämäistä pieru, kakka, pippeli, vessanpönttö -huumoria.

*
Mä olen jopa välillä ajatellut, että mahtaa ne tarhassakin ajatella meidän lapsen olevan outo! Ei varmaan ikinä olla provosoitu näillä pissa-kakka-pieru -jutuilla (mitä nyt mies varmaan vähä), ja silti tuo puhuu tuommoisia.

poikien äiti
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
jos se poika niin ei koskaan, tytöillä yleensä kouluikään mennessä...
Heh mäkin jo ehtisin toivoa, että ap olisi puhunut jo kouluikäisistä ja joku olisi vastannut... Eli tosiaan ilmeisesti ei koskaan :D

täti
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mä olen jopa välillä ajatellut, että mahtaa ne tarhassakin ajatella meidän lapsen olevan outo! Ei varmaan ikinä olla provosoitu näillä pissa-kakka-pieru -jutuilla (mitä nyt mies varmaan vähä), ja silti tuo puhuu tuommoisia.
ei me tarhassa kakka-pissa-juttuja pidetä outoina, nehän kuuluu lapsen kehitykseen. ole huoleti :)

Mina harrastin sellaista noitten poikien kanssa etta lahetin ne vessaan puhumaan 'vessa juttuja'. Sai menna yksin tai kaksin, ihan kuin lystaa, ovi kiinni ja siella sai puhua noita juttuja niin paljon kun huvitti. Hyvin toimi meilla tama. Yhden kerran vanhin siella yksin oli juttelemassa ja ovi aukeni ja poika tokas: kyllapa helpotti! :D

• Tykkää
Reactions: Eragon ja Tepadj
ei koskaan? mua naurattaa huonolla maulla kerrotut pissakakkavitsit edelleen.. tosin vielä paremmin naurattaa entistä huonommalla maulla kerrotut rivot jutut. tosin erona viisivuotiaan ja mun välillä on se, että tajuan olla kertomatta niitä sopimattomassa seurassa. ehkä. :whistle: :ashamed: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Mina harrastin sellaista noitten poikien kanssa etta lahetin ne vessaan puhumaan 'vessa juttuja'. Sai menna yksin tai kaksin, ihan kuin lystaa, ovi kiinni ja siella sai puhua noita juttuja niin paljon kun huvitti. Hyvin toimi meilla tama. Yhden kerran vanhin siella yksin oli juttelemassa ja ovi aukeni ja poika tokas: kyllapa helpotti! :D
meidän äiti teki samaa ihan kaikkien rumien juttujen kanssa. vessassa sai kiroilla mielin määrin. :D

vieras
Meidän tenavilla on ollut vaan toi peppu hahhahhahhaa -vaihe. Laantui kun rupesein itse höpisemään noita juttuja myös. Muutaman päivän räkättivät ihan hulluina mun puheille mutta sitten rupes hymy hyytymään. Kunnes pyysivät, ettei enää puhuttaisi peppujuttuja kun se kuulostaa vähän tyhmältä...

vieras
Pojat saavat käyttäytyä huonosti, huoritella ja haistatella, mutta tytöillä kuri, eivätkä saa käyttäytyä huonosti, vaan heidät opetetaan pitämään sisällään rumat sanat ja tekemään kiusaa salaa, syrjimällä ja niin, että aikuinen ei huomaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän tenavilla on ollut vaan toi peppu hahhahhahhaa -vaihe. Laantui kun rupesein itse höpisemään noita juttuja myös. Muutaman päivän räkättivät ihan hulluina mun puheille mutta sitten rupes hymy hyytymään. Kunnes pyysivät, ettei enää puhuttaisi peppujuttuja kun se kuulostaa vähän tyhmältä...
Tämähän on hyvä, ja huoritteleville murkkupojille huoritella takaisin vain.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pojat saavat käyttäytyä huonosti, huoritella ja haistatella, mutta tytöillä kuri, eivätkä saa käyttäytyä huonosti, vaan heidät opetetaan pitämään sisällään rumat sanat ja tekemään kiusaa salaa, syrjimällä ja niin, että aikuinen ei huomaa.
musta sama koskee molempia. ettei niitä kauheen kiva oo kuunnella

Yhteistyössä