Millon teillä on tulleet ensimmäiset raskaus oireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskaltaako iloita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskaltaako iloita

Vieras
Itse olen rv 6 ja mulla ei oikeestaan oo "kunnollisia" oireita vielä. Kuukautiset on jääneet pois ja valkovuoto lisääntynyt mutta esim rintojen arkuutta, pahoinvointia ym ei ollenkaan.
Mulla kolme raskautta ennestään, joista tuo viimenen päättyi myöhäiseen keskenmenoon. Tuossa viimesessä oli kaikki mahdolliset oireet alussa joten mietin nyt tässä että onko tuolla mahassa mitään.
Reilu viikon päästä neuvola, en uskalla toivoa että siellä sydämen lyönnit näkyis :(

mulla ollu nyt viikonverran painetta alavatsassa ja rinnat aivan järkyn kipeät. valittelin tästä työkaverille, ja se tuumas että "Siis sä oot iha varmaan raskaana!".. ajatus jäi vähän taka-alalle ja aamulla kun testin niin plussa tuli :) Muita oireita on ollu kyllä ihan järkyttävä nälkä, kaikkea menee ja atrian perunasalaatti ihan ehtodon joka aterialla.. ja huonosti on tullu nukuttuakin monta yötä :)

raskausviikkoja olisi nyt noin 5 takana omien laskujen mukaan..

Taisin olla viikoilla 6+2 kun tajusin olevani raskaana. Oireina rintojen arkuus, ja alkion kiinnittymisvuoto (jotka kaikilla ei edes välttämättä tule niin paljon että huomaa) niin siis tuo kiinnittymisvuoto tuli suunnilleen sillon neljännellä viikolla, mutta älysin sen vasta myöhemmin.

Neljä raskautta takana ja ainut raskaus jossa oli kunnon oireita meni kesken rv23 :(
Muut menny pissalla ravatessa ja loppupuolen närästyksellä.
Nyt rv5 ja jälleen oireeton lukuunottamatta pissalla ravaamista :) enkä mä niitä oireita tosiaan haluakaan enempää varmempi fiilis odotuksesta kun ei tule...

Muistelen että noin kaksi viikkoa plustestistä tuli vasta ekat oireet. Oli tosi hassu fiilis sen pari viikkoa kun ne kaksi viivaa testissä oli ainoa todiste raskaudesta. Ihan ensiksi oli jatkuva nälkä, painokin pompsahti heti pari kiloa kun piti napostella kaiken aikaa. Sitä kesti muutaman viikon, sitten alkoi pahoinvointi. Rintojen aristusta oli jonkin verran ja varsinkin toisessa raskaudessa oli kovasti alavatsakipuja ja nipistelyä. Nuo kivut ja nipistelyt huolettivat , mutta onneksi turhaan, nyt mennään jo 34 viikolla :)

Jo ennen plussatestiä... öisin heräsin kuvotukseen ja se meni ohi vain syömällä, kävellessä alavatsan sivulla tuntui outo tärinäkipu. Sanoinkin silloin miehelle että oon varmaan paksuna. Viikko siitä kun menkat jäi pois niin plussasin, ja tiesin kyllä jo olevani raskaana. Viikko tosta olinkin sit jo ihan kaameessa kunnossa kun oksetti ja ällötti ja pissatti ja kuvotti jne. Yök. Noh, nyt on nyytti sylissä <3

Yhteistyössä