millon raskaus näkyy testissä?

itelläni siis menkat yleensä alkaa 3-6 pvä ja nyt 9pvä ja mitään ei ole kuulunu, oireet menkoista alkoi jo 3 pvä ja yleensä kun oireet alkaa niin samalla myös menkat ilmestyy..mutta ei siis nyt, ja 2 negaa olen tehny jo kärsimättömänä. Koko aika olo tosi väsyny, eikä mitään jaksais ja välillä huono olo ja maha möyrii, siis aika samanlainen olo kun menkoissa. Ovis testit tein tähän kiertoon ekaa kertaa niitä aattelin testata muutamana päivänä ja aina niistä nega tuli :kieh: että onko joku tehtyt jo raskaustestin kun menkat pari päivää myöhässä ja näyttänyt negaa mutta ollut kumminki raskaana? vai vaikuttaako eri ihmisillä raskaushormoni myöhemmin kuin muilla? esikoisen raskaustestin kun tein vasta kun olin jo kuudennella viikolla raskaana kun oli jo tosiaan havaittavissa oireita, alkoi rinnat olemaan tosi kipeet ja aamu oksentelut!!
 
moikka! "sääntöhän" on, että testi näyttäisi plussaa jo silloin kun menkat on myöhässä, jotkut herkät testit lupaa näyttää jo pari päivää ennen menkkoja. jos testi näyttää negaa eikä menkkoja kuulu, suositellaan parin päivän päästä testin tekoa uudelleen. ja muista tehdä aina testi aamupissasta, silloin hcg:tä kertynyt tarpeeksi paljon. näin siis suosituksia, muusta en osaa sanoa :) toivotaan että pian näkyisi plussaa siellä!
 
Mulla näkynyt melko aikaisin. Tokassa raskaudessa sain plussan n. rv 3+4. Kesken menneessä raskaudessani viime kuussa plussasin rv 3+5 muistaakseni.
Ja tänään tuli plussa rv 3+5 :). Oli haalea, mutta kuitenkin selkeä viiva. Varmaan olisi voinut näkyä jo toissapäivänäkin tosi haaleana haamuna, jos olisin testannut.
(Eka raskaus oli yllätys ja silloin testasin vasta rv 5+2 ja plussa oli tosi vahva.)
 
Mulla nyt menossa kp 37/28-29 ja tänään testasin negan. Mut en vielä luovuttanut kun esikoisesta testi näytti plussaa vasta muistaakseni kp 42 paikkeilla useiden negojen jälkeen, ja toisen kohdalla plussa tuli kp 36...
 

Yhteistyössä