täällä vähän sama meininki rv 38+Alkuperäinen kirjoittaja nääh:jaa'a kuule.. oiskohan siitä kuukausi,kaksi? ei oikein jaksa innostaa noi petipuuha ison raskausmahan kanssa rv.37+5
peesi näille... mulla nyt on vasta "siro" rv 29+5 maha, mut ei oo koko raskausaikana tehny kauheemmin mieli... Kyllä se aina kivaa on ollut kun on hommaan ryhtynyt mut harvakseltaan jaksaa vaivautua... mä kyl kaipaan läheisyyttä näin helteelläkin mut pidän sit vaikka ukkelin sormesta kiinni kun ei oikee läheisyys näin kuumalla ja hikisellä kuitenkaan olis kivaa...Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:täällä vähän sama meininki rv 38+Alkuperäinen kirjoittaja nääh:jaa'a kuule.. oiskohan siitä kuukausi,kaksi? ei oikein jaksa innostaa noi petipuuha ison raskausmahan kanssa rv.37+5
pelkkä läiheisyyskin jo ahdistaa näillä helteillä...
onneksi mies on niin ymmärtäväinen
minä kyllä innostun yhä eli viimeyönä viimeksi ja lähes pvittäin tässä viimeiset pari vkoa...Alkuperäinen kirjoittaja nääh:jaa'a kuule.. oiskohan siitä kuukausi,kaksi? ei oikein jaksa innostaa noi petipuuha ison raskausmahan kanssa rv.37+5