Millon kerrossänkyyn?

Onko teillä Unipuun kerrossänky? Se on mun mielestä korkean näköinen, mutta ajattelin kuitenkin semmosen hankkia. Siitä kun saa myöhemmin väsättyä pikkuparven. Meillä on reilu 4v, joka haluaisi jo kovasti kerrossänkyyn, vastausten perusteella se voisi onnistua :D
 
Meillä on unipuun kerrossänky, ja siinä on laita tosi hyvä, joten sinne vaan nukkumaan! Laita aluksi vaikka patja lattialle pehmusteeksi, jos pelkäät tipahtavan. En tiedä auttaisko se oikeasti, mutta meillä se oli vähän äidin mielenrauhan vuoksi alussa. =)
 
elin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2006 klo 22:18 mama kirjoitti:
Ettekö pelkää, että lapsenne tippuvat kerrossängystä? Minä pelkäisin varmasti. Jos lähtee käveleen tai muuten vain pyörähtää sattuuhan noita. Oonko ylivarovainen?
Meidän poika ei ole kertaakaan pudonnut reunattomasta alasängystä, joten tuskin korkeareunaisesta yläsängystäkään kierähtää. Eihän varovaisuus toki pahasta ole, mutta minä olen ajatellut todennäköisyyslaskennan kautta! ;)
 
Meillä keskimmäinen siirtyi kerrossängyn yläpetiin, kun oli 3-vuotias. Samaan aikaan 5v isosisko siirtyi parvisänkyyn ja 2-vuotias pikkusisko kerrassängyn alapetiin. Yläsängyissä on tottakai reunat ja lapset osaa hyvin kiivetä ylös/alas. Mielestäni siis 3-vuotias on jo "kypsä" yläpetiin. Meillä ei ole ikinä tapahtunut mitään putoamisia tai muitakaan haavereita kerrossängyssä.
 

Yhteistyössä