Millon ekat menkat synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Imetän vauvaa osittain ja nyt tekis mieli aloittaa noi minipillerit...mutta ei jaksais ootella menkkoja. Pillerit vois kyllä aloittaa synnytyksen jälkeen jo ennen menkkojakin!

Mulla tuli menkat viikkoa jälkivuodon jälkeen ja kun minipillerit alotin, niin lekuri antoi 3kk:n starttipaketin käteen ja sanoi että otas nyt sit jo ensimmäinen niin parin viikon päästä on ehkäsy kunnossa.

Mulla kierrot vaihteli 36 ja 56 välillä. Alta vuoden päästä loppuivat kokonaan ja sen jälkeen kun taas alkoi niin vuosin pari kuukautta yhtä soittoa enemmän tai vähemmän. Oli limakalvo jääny vuotamaan eikä ollu vuotanu pois. Oli tavallaan vuodon 3 päivä koko ajan päällä.

eli pillerit vois ihan hyvin mielin aloittaa ilman menkkojakin?! Mites sit ku papakoe pitäs ottaa parien menkkojen jälkeen, mutta enhän mä sit tiä millon menkat oikeesti alkas jos alottaa pillerit!

imetin 10kk , menkat alko jossain siinä paikkeilla, alotin kyl minipillerit heti jälkitarkastuksen jälkeen.(cerazette) ekat menkat kesti yli kuukauden mut siitä tasaannuttua kierto on ollu semmosta 28-30pv ja mulle muuten sanottiin tosta papakokeesta et sitä ei oteta ennen ku imetys on loppunu.

mulla alko jo ennen jälkitarkastusta,oisko ollu 5viikkoo synnytyksestä ja silloin vielä mellä tissiteltiin ahkerasti =) sen jälkeen ollut aika säännölliset,tosin vuotoa ollut muutamia kertoja

Mulla alkoi, kun kuopus oli 10kk. Alussa jäi yhdet väliin ja senkin jälkeen kierto vaihteli. Isoimmilla alkanut noin kuukauden kuluttua imetyksen lopettamisesta. Kuopusta siis imetin pisimpään.

Yhteistyössä