Milloinkohan voisi huokaista?---

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tappivanukas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tappivanukas

Vieras
Eli.. ultran ollessa oli masussa pieni taimi, syke oli ++ eli täysin ok,
vastasi 7+0. menkoista laskettuna oli 7+4 mutta sekin normaalia koska mun kierrot oli 32-37 päiväisiä.
Mutta milloin uskallan huokaista?
Millä prosentil tässä vaihees viel tulee jotaki ennenkuulumatonta?

Nyt poksuu 10+0

Sen jälkeen kun syke on nähty on keskenmenoriski enää parin prosentin luokkaa. Täysin se ei tietenkään poistu missään vaiheessa.

Nyt voit alkaa jo huokaista.

Kyllä mä kans ajattelisin, että kun syke nähdään, ni voi huokasta. Ainaki omalle kohalle oon vähä semmosta aatellu, et seuraavassa raskaudessa ei uskalla olla yhtä luottavainen ku vasta sit ku on syke todistettu, sit voi huokasta. Näin voisin kuvitella. Ekassa raskaudessa en osannu pelätä yhtään mitään.

Nii ja puoleenväliin asti tarkistin tuliko verta joka kerta ku tuli sellanen märkä fiilis :ashamed: Ku oli km ennen tätä tyttöä... Sen jälkeen en enää tsekannu. Mutta siis en mä joka sekka pelänny tms sen rv 12 jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
potslojo: vasta 24 viikolla? :o
Sen jälkeen vauva pääsee tehohoitoon, eli sitten voi olla jo hyvin varma siitä, että nyt se vauva meille tulee.

Tokihan mitä vaan voi vielä silloinkin käydä, sekä mahassa että sen ulkopuolella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
potslojo: vasta 24 viikolla? :o

Joo, tehohoitoa annetaan tuon ikäisille, ja heillä on jo suht hyvä mahdollisuus jäädä henkiin.

Mulla ei ole ollut mitään varsinaista syytä tähän, mutta vasta kun on viikko 24 paukahtanut, mulla on kivi vierähtänyt sydämeltä.

ihana kuulla kun muitakin samoilla linjoilla :) kuumeisesti odotan viikon 11 ja 12 alkamista,
sitä ennen ehtii kuitenkin olla jo neuvolakin.
:)
ehkä huolin turhaan, kaikki on menny kuitenkin hyvin.

Joo, siis mun tuo 24 viikkoo, vauvan paino noin kilo, on vain sellaista varmuuden odotusta, että silloin ainakin on oletettavaa, että vauva selviää. Eihän se toivottavaa ole, että silloinkaan syntyy, vauva tarvitsee sen aikansa kehittyäkseen, mutta mulle toi on se maaginen hetki, kun olen voinut hengähtää ja nauttia odotuksesta.

Toki sitä ennen se 12 viikkoa, kun keskenmenoriski vähenee, ja pahoinvointi helpottaa.

Ja sydänäänet, eka ultra... Kaikki ne ovat hyviä hetkiä!

Älä liikaa stressaa, sulla syke löytynyt, vauva kasvaa. =)

Yhteistyössä