Milloinkohan jäät lähtevät? Milloinkohan norssit nousevat kutemaan? Milloinkohan ensimmäiset...

milloin milloin miksi miksi...:X3:

Mä odotan sitä että kadut ja tiet ja polut sulavat ja voi vetää lenkkarit jalkaan ja juoksennella ympäriinsä. En tykkää talvella juosta yhtään. :rolleyes:
Itse tykkään kyllä juosta talvella, mutta voi että on ihana fiilis talven talven jälkeen lähteä fillaroimaan sulalla ja putsatulla tiellä. Silloin tulee aina ihan sellainen ipana-olo, kun olisi ekoja kertoja ajamassa ja pakko kaahailla :D
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Mimmottis?

Meidän rannassa on semnen avoin lärpäke ja sit reunoilla ihan hitosti kaislaa. Uistelu on mahdotonta. Voisko perholla oimia? Syvälle ei voi edes kahlata koska mutaan uppoaa.
Perholla voi kalastaaa hyvinkin matalassa vedessä, mutta vaatii kyllä osaamista ja kokemusta tavallista uistimen nakkelua enemmän.

http://ulkonatv.fi/kalastus-ja-metsastys/kalapaikoilla-hauen-perhokalastus

Minä odottelen keväältä mm. siian ongintaa ja puutarhan heräämistä. Tavallaan kevät on jo alkanutkin, koska ensimmäiset kylvöt taimia varten on jo tehty.
 
Perholla voi kalastaaa hyvinkin matalassa vedessä, mutta vaatii kyllä osaamista ja kokemusta tavallista uistimen nakkelua enemmän.

http://ulkonatv.fi/kalastus-ja-metsastys/kalapaikoilla-hauen-perhokalastus

Minä odottelen keväältä mm. siian ongintaa ja puutarhan heräämistä. Tavallaan kevät on jo alkanutkin, koska ensimmäiset kylvöt taimia varten on jo tehty.
Jeps.

Basilikat, osan chileistä, ne tyhmät latva-artisokat, laventelit ja tomaatit olen kylvänyt jo. Ja humalan- sekä karhunlaukan siemenet ovat pakastimessa kylmäkäsittelyssä.
 
vierailija
Mut jos kivikatiskaa alat rakentaa sinne, on se järjestys hyvä näin:
http://heninen.net/labyrinth/suomeksi.htm
Polku sinne keskelle tulee tietysti sulle auki niin, et ei tarvi kompastella:)
Löysinpäs tuon ja jatkan sen verran, kun sattui silmiin se kuva mun tekemästä "kivikatiskasta", joka oli työläs kuivalla maalla, mut omalla tavallaan hyvin kaunis - pari ensimmäistä vuotta. Tehkää ihmeessä, jos on loiva ranta, sit vaan keräisit päivittäin niitä kaloja koriin:rolleyes:
 
vierailija
Oi että!
Sitä kun..
...räystäät tippuvat. Ja ensimmäiset vallattomat puronpoikaset ja pikkulätäköt ilmaantuvat.
...joutsenet ylväinä tekevät ylilentojaan.
...hätkähtäen huomaa jälleen yllättyneensä salakavalasti hyökänneeseen vihreyteen; hiirenkorvia, aina niin ihania leskenlehtiä!
...hymy on herkässä muidenkin kasvoilla:)






Ai ni! Ja tietty nyt ihan tässä ja kohta: upeita kirpsakan kuulakkaita pikkupakkasaamuja auringonpaisteessa hankiaisia pitkin viipotellessa:love:...

Nautitaan kevään tulosta:)
Mites sulla paistaa nykyään?
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja poika post: 31864894:
Voidaanhan me tehdä testi. Tule sinä tänne kalastelemaan viikoksi kalenterisi kanssa ja minä kalastelen viikon silloin kun hyvältä tuntuu.
Voittaja on se kumpi enemmän kuhaa ja ahventa saaliiksi saa.
Enhän itse ongi koskaan
 
vierailija
Kauniita ja tuttuja äänimaisemia kuvailit 0000

Niin, varmaan hakkaatte tuuralla jotain pikkuista sulamisuraa kovaan jäähän, vai?

Eli, Kesällä/syksyllä pakotat gubbesi ostamaan lämmistykaapelin, ja asentamaan sen tierumpuun.

Nou hätä sen jälkeen ikinä! Vesi valuu vaikka hangen alla ojaa pitkin. Eikä enää ikuna tulvaongelmia.

Nimim.

Kokemusta on ;)
Tuura! Semmosen olen nähnytkin jossakin nurkassa...
 

Yhteistyössä