Milloinkahan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äidiksi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äidiksi?

Vieras
Hei vaan!

Lopetin pillerit vuoden vaihteessa ja nyt olemme sitten yrittäneet raskautumista. Viime kierrossa mukana olivat ovistikut, mutta en saanut niillä kuin vain hailakan viivan näkyviin...valitettavasti.

Pillereiden syömisen jälkeen kaksi kierto oli normaali 28 pv, mutta edellinen kierto olikin sitten jo 34 pv...ennen pillereiden syömistä, kuukautiskiertoni oli todella epäsäännöllinen ja nyt se näyttäisi taas menevän epäsäännölliseksi...

Onko täällä muita, joilla on epäsäännöllinen kuukautiskierto ja yrittävät raskautumista? Ajattelin tällä kierrollakin ryhtyä kokeilemaan, saisinko nyt viivoja ovistestiin aikaiseksi...

Jostakin luin, että jos kierto on alle 21 pv ta yli 35 pv, nainen ei välttämättä ovuloi ollenkaan! Missähän vaiheessa kannattaisi mennä käymään lääkärin pakeilla?

Voi että, niin kovasti toivottaisiin miehen kanssa, että pian tärppäisi! Niin varmasti täällä toivovat yhtä hanakasti muutkin :)

Onnea kaikille yritykseen! (Sitä ainakin meillä tarvitaan!)

Mulla on suunnilleen sama yritysaikataulu ku sulla. Eka kierto oli 29 ja toka 30. Sinuna en stressaisi niin kauheasti. Musta toi on jo hyvä merkki että kuukautiset suunnilleen ajallaan. Monilla kestää jo pelkkien kuukautisten odottelu. Musta sun kierto kuulosti suht säännölliseltä ottaen huomioon, että pillerit jäi just pois.

Kaikki jotka yrittävät vauvaa toivoo hirveesti, niin mekin! =)... Sinuna oisin enemmän huolissaan tosta stressaamisesta ku kierrosta.

Hei!

Ehkä tuo kuullosti liian stressaavalta tuo viestini...ja kiitos kovasti kannustuksesta. Kyllä se on jännä asia tuo vauvakuume. Muistan joskus ajatelleeni, että miltähän se tuntuu sitten, kun on vauvakuume. Ja nyt jotenkin sen käsitän, se on ihana tunne! Halu tulla äidiksi on suuri ja hoivavietti tuntuu vahvistuvan jo tässä vaiheessa, vaikkei ole edes raskaana.

Oletko Nuka minkä ikäinen ja millaisessa elämäntilanteessa?
Olisi kiva vaihtaa ajatuksia jatkossakin.

Onnea teillekin samankaltaiseen yritykseen ;)

Heippa!

Itselläni nyt neljäs kierto meneillään pillereitten jälkeen. Ensimmäinen kierto oli 28päivää, toinen 32 ja nyt viimeinen 39. En oikein tiedä et mitä pitäis tehdä, pitäiskö odotella vielä tämä kierto ja sit mennä lääkäriin vai odottaa kauemminkin...

Ekan kierron tikuttelin ja ovisplussakin tuli. Kaksi viimeistä kiertoa olen ollut tikuttelematta. Tänään aloitin tämän kuun tikuttelun, nyt kp 13.

Vauvakuume on kova ja tosiaan halu tulla äidiksi niin suuri ettei sitä voi kukaan ymmärtää. Asiasta ei oikein viitsi kenellekään puhua, kun jos kuitenkin käy niin ettei lapsen saanti luomusti onnistu enkä muutenkaan tykkää omista asioistani puhua, niin en jaksa sitä utelua ja kyselyä että missä mennään. Riittää kun miehen kanssa juttelee ja tänne välillä purkaa itseään.

Millaisessa elämäntilanteessa olet ap?
Itse olen reilu puoli vuotta ollut töissä, nyt vakituinen työpaikka. Mies myös vakituisessa työssä. Vanhan talon korjaamis-projekti menossa, toivottavasti vielä tämän vuoden puolella valmistuu. Ikää minulla on 24 vuotta ja miehellä 28. Vähän sekin painaa mieltä että mitä jos meissä jommassa kummassa on vikaa?

Mutta tällaisia ajatuksia.

Heips!
Minulla on erittäin epäsäännölliset kierrot. Yleensä ollut 35-50 pv. Joulukuussa on yritys aloitettu ja en oo vielä alkanu tikuttaan ovista. Pillereitä en ole syönyt muutamaan vuoteen. Nyt viimeisin kierto sitte näyttää olevan 28 pv jos nää tästä menkoiksi osoittautuu. Luulin ensin että ovis koska oli niin selkeet oireet. Yleensä ei koskaa noin lyhyttä kiertoa. Että otappa tässä sitte selvää että mikä vaihe millonki menossa. Muuten ei mua haittaa mut kans mietin et ovuloinko ollenkaan. Näin meillä.

hei! mulla on kans epäsäännölliset kierrot, yritys ei ole ihan vielä päällä mut pillerit jätin n. kuukausi sitten, et nyt on ekat ""luomumenkat"". Nää kyllä varmaan siks tuli ajallaan jos on vielä pillereistä jotain kiertovaikutusta.Mulla saattaa helposti mennä yli kolmekin kuukautta ilman menkkoja. Tän muistan siis tuolta ajalata ennen pillereitä.
Viime kevät-syystalvi oli pilleritöntä aikaa ja sillon kans tuli ekat pillereitten jätön menkat ajallaan, mut siitä eteenpäin sit oli kolme kuukautta ja sit sain Teroluteja kierron tasaamiseen, kaks terolut kuuria napostelin ja sit alotin pillerit taas.
Lääkäri sano,että saattaa johtua siitä et kun on niin vähän aikaa kuitenki kulunu pilsujen jätöstä, vaikka sanoin sille et ennen niitäkin epäsäännöllistä. Ja oon 100 varma et taas menee Terolutien käytöksi seuraavassa kierrossa.
Oon sitä miettiny kans et ovuloinkohan ollenkaan just ton epäsäännöllisyyden takia. Jos ostas sit ku yritetään niitä ovistikkuja mut niihin uppois aika paljo rahaa ku ei tiä yhtää koska se ovis tapahtuu jos tapahtuu, pitäskö joka päivä tikuttaa vai mistä sen muka tietää epäsäännöllisessä kierrossa koska sen pitäis olla?

Niin joo sitä piti vielä kysyä et tiedättekö kun Teroluteja annetaan kierron tasaamiseen niin voiko ne tasata ""lopullisesti"" (siis niin ettei aina tarvi kiertoa alottaa teroilla) teroluteilla? Siis tälläsenkin tyypin kierron voiko tasata jolla luonnostaan epäsäännöllinen?

Mulla kierrot yleensä ollut 35-45 pv. Kuulin että sokerin vähentäminen auttaa tasaamaan kiertoja ja kierrot nyt n.28 pv. En tiedä onko vaan sattumaa mut kuitenki.

Yhteistyössä