Milloin voi siirtyä vauvan kanssa perheen normi ruokaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii mitä tekisi..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii mitä tekisi..

Vieras
Vuoden iässä joo, tiedän, mutta meidän neiti olisi nyt 11kk, eiköhän jo voisi antaa sitä samaa kuin mekin syömme? Eikös? Suolaa käytetään kohtuudella, aika vähän. Suolaahan ei saisi lisätä alle vuoden ikäisen ruokaan, mutta.. onko se nyt kuukaudesta kiinni?

Miten olette toimineet?

Ja ei ole ensimmäisestäni kyse, en vain muista miten esikoisen kanssa aikoinaan meni..

Meillä poika söi afrikkalaista ruokaa jo ennen kun 6 kk oli täynnä. Ihan lopulliseti alko syömään samaa ruokaa kun muut joskus just alle vuoden. Jos ei lapsi ole allerginen niin mun mielestä voi alkaa antamaan samaa ruokaa jo aikasemmin. Ei se 1v. syntymäpäivä mihinkään vaikuta.

Eli ihan huoleti voin antaa samaa kuin mitä mekin syömme. Hmm, joku kun vain voivotteli ettenhän vain vielä anna.. Ja jostain syystä olen sitten vain pitkittänyt sitä. Mutta jep, huomisesta alkaen meillä syö kaikki samaa! :)

Kiitos teille! On se kumma kuinka sitä asioita unohtaa, eikä muka uskalla tehdä jotain muuta kuin suositusten mukaisesti.. Jep. Asia korjaantuu hyvin äkkiä.
Ja siis meilläkin kyllä on jo saanut samoja mitä mekin syömme, mutta varsinkin nuo pääateriat olen antanut muuta. En anna enää.

Yhteistyössä